[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان قم شامگاه جمعه هفته نخست خود را پشت سر گذاشت و طی آن در ۴ بازی برگزار شده، ۹ گل به ثمر رسید و میانگین بیش از ۲ گل برای هر بازی به ثبت رسید. در بازی‌های برگزار شده در ورزشگاه شهید حیدریان قم، تیم […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان قم شامگاه جمعه هفته نخست خود را پشت سر گذاشت و طی آن در ۴ بازی برگزار شده، ۹ گل به ثمر رسید و میانگین بیش از ۲ گل برای هر بازی به ثبت رسید.

در بازی‌های برگزار شده در ورزشگاه شهید حیدریان قم، تیم سوهان محمد در پرگل‌ترین مسابقه هفته اول موفق شد تیم اکباتان را ۴ بر یک شکست دهد و صدرنشین هفته نخست لیگ برتر شود و این برد، شروع دلپذیری برای سوهان محمد بود.

مهام پلیمر دیگر برنده قاطع دیدارهای هفته نخست بود که در مصاف با تیم آکادمی نوینو با حساب ۳ بر صفر به پیروزی رسید و هم امتیاز با تیم سوهان محمد و با تفاضل گل یکسان و به دلیل گل زده کمتر در رده دوم جدول هفته نخست لیگ قرار گرفت.

در سایر بازی‌های هفته اول تیم‌های پیام و وحدت شریف با هم روبرو شدند که این مسابقه را پیام یک بر صفر به سود خود پایان داد. همچنین مصاف تیم‌های عقاب و هما با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در لیگ برتر فوتبال استان قم ۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم پیکار می‌کنند و تیم قهرمان نماینده قم در مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم فوتبال کشور خواهد بود و تیم قعرنشین نیز به طور مستقیم به دسته اول سقوط می‌کند.

[ad_2]