به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در فاز بازگشت گروه ب. لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار گردید تیم بدمینتون این دانشگاه با برتری در مقابل تیم‌های زنجان و اردکان در صدر جدول دور بازگشت مسابقات جای گرفت و […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در فاز بازگشت گروه ب. لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار گردید تیم بدمینتون این دانشگاه با برتری در مقابل تیم‌های زنجان و اردکان در صدر جدول دور بازگشت مسابقات جای گرفت و با ابهت به فاز پایانی این مسابقات رسید.
    در این دوره از مسابقات تیم هیات بدمینتون اردکان به مقام دوم دست یافت و با احتساب نتیجه های دور رفت هر دو تیم بدمینتون استان در فاز پایانی به مصاف دو تیم منطقه آزاد انزلی و سپاهان اصفهان خواهند رفت.
نتیجه های دور بازگشت فاز مقدماتی این رقابت‌ها بدین توصیف به دست آمد:
دانشگاه یزد ٣ هیات بدمینتون اردکان ٢
دانشگاه یزد ٣ ذوب روی صبای زنجان ٢
هیات بدمینتون اردکان ٣ ذوب روی زنجان ۰
لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در قالب دو گروه الف. و ب. به طور دو فاز مقدماتی رفت و بازگشت و دو فاز پایانی رفت و بازگشت برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است فاز پایانی لیگ برتر آقایان در نیمه اول اسفند ماه ۹۷ برگزار خواهد گردید.