[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران شامگاه پنج شنبه آغاز شد و در هفته نخست این رقابت‌ها و در اولین میزبانی قم از این پیکارها تیم شیمیدر قم موفق شد حریف خود تیم شورا و شهرداری قزوین را شکست دهد. در این دیدار که در سالن شهید حیدریان قم برگزار […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران شامگاه پنج شنبه آغاز شد و در هفته نخست این رقابت‌ها و در اولین میزبانی قم از این پیکارها تیم شیمیدر قم موفق شد حریف خود تیم شورا و شهرداری قزوین را شکست دهد.

در این دیدار که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد تیم شیمیدر قم موفق شد با حضور ستارگان خود با نتیجه ۹۷ بر ۷۱ تیم شهرداری قزوین را شکست دهد و با کسب این پیروزی، فصل جدید را با کامیابی آغاز کند.

امتیاز تیم بسکتبال شیمیدر که پیش از این در تهران حضور داشت به قم منتقل شده و تیم شیمیدر که ستارگان پرشماری را نیز در اختیار دارد دیدارهای خود را در قم برگزار می‌کند. شیمیدر سال گذشته یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود که در نهایت دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند.

از دیدار شیمیدر قم و شهرداری قزوین استقبال شایانی به عمل نیامد و جمعیت محدودی این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند که البته با توجه به تازه وارد بودن شیمیدر، این موضوع قابل پیش بینی بود. این در حالی است که هیئت بسکتبال استان قم در تلاش است از ظرفیت حضور شیمیدر در قم به سود بسکتبال قم بهره برداری کند.

[ad_2]