[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم بسکتبال شیمیدر قم که چند هفته‌ای است در لیگ برتر بسکتبال نتایج مثبتی به دست آورده است امروز در ادامه نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال مردان برای کسب یک پیروزی دیگر تیم رده یازدهم جدول را در پیش رو دارد. تیم‌های شیمیدر قم و رعد پدافند شهرکرد از […]

[ad_1]

به گزارش
خبرنگار شهرکریمه، تیم بسکتبال شیمیدر قم که چند هفته‌ای است در لیگ برتر بسکتبال نتایج مثبتی به دست آورده است امروز در ادامه نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال مردان برای کسب یک پیروزی دیگر تیم رده یازدهم جدول را در پیش رو دارد.

تیم‌های شیمیدر قم و رعد پدافند شهرکرد از ساعت ۱۶ امروز پنج شنبه ۱۴ آذر در شهرکرد برابر هم به میدان می‌رود و نماینده بسکتبال قم پس از ۳ پیروزی پیاپی در ۳ بازی اخیر به دنبال چهارمین برد متوالی و رساندن امتیاز خود به عدد ۱۷ است.

شیمیدر در این بازی مایک رستم پور بازیکن ارزشمند خود را به دلیل تعلیق از سوی فدراسیون بسکتبال در پی حوادث جنجالی دیدار تیم‌های شیمیدر و آویژه صنعت پارسای مشهد در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال در قم در اختیار ندارد.

پیروزی احتمالی تیم شیمیدر قم در شهرکرد این تیم را در رتبه چهارم جدول حفظ خواهد کرد و به مهنای هفتمین پیروزی در این فصل برای شیمیدر خواهد بود در حالی که تیم رعد پدافند شهرکرد از ۹ بازی قبلی خود تنها ۲ برد به دست آورده است و کار سختی برابر تیم شیمیدر قم در پیش دارد.

لیگ برتر بسکتبال ایران با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود و تیم شیمیدر قم تلاش می‌کند با حفظ موقعیت در بالای جدول، شانس خود برای قهرمانی را در پایان فصل و در مرحله حذفی دنبال کند.

[ad_2]