[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، تیم دارت موسسه آموزش عالی طلوع مهر به مسابقات چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور که در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد اعزام شد و در میان ۴۰ تیم توانست با غلبه بر رقبای خود قهرمان چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان شوند. تیم دارت طلوع مهر در گروه […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، تیم دارت موسسه آموزش عالی طلوع مهر به مسابقات چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور که در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد اعزام شد و در میان ۴۰ تیم توانست با غلبه بر رقبای خود قهرمان چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان شوند.

تیم دارت طلوع مهر در گروه خود توانست به عنوان صدر نشین به مرحله بعدی صعود کرده و به هشت تیم اول راه پیدا کند؛ دانشجویان موسسه آموزش عالی طلوع مهر توانستند در این گروه نیز بر رقبای خود غلبه کرده و به چهار تیم اول صعود کنند و بالاخره تیم اعزامی طلوع مهر با پیروزی بر تیم دارت دانشگاه سمنان، مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

سید محسن سیدی و ابوذر نجفی دانشجویان اعزامی تیم دارت طلوع مهر بودند که توانستند مقام قهرمانی چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور را برای موسسه طلوع مهر به ارمغان آورند.

[ad_2]