[ad_1] حسن حیدر زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های راگبی ۷ نفره قهرمانی کشور طی روزهای سوم و چهارم مرداد با شرکت ۱۸ تیم در تبریز برگزار می‌شود و تیم راگبی استان قم به نمایندگی از هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در این مسابقات شرکت می‌کند. وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌هایی […]

[ad_1]

حسن حیدر زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های راگبی ۷ نفره قهرمانی کشور طی روزهای سوم و چهارم مرداد با شرکت ۱۸ تیم در تبریز برگزار می‌شود و تیم راگبی استان قم به نمایندگی از هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از نقاط مختلف کشور حضور دارند که استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، زنجان، خراسان رضوی، کرمان، تهران، فارس و قم استان‌های فعال در این مسابقات هستند و امیدواریم بتوانیم پس از تمرینات مدام در این مسابقات نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

مربی تیم راگبی قم گفت: ۱۲ بازیکن در ترکیب تیم قم در این رقابت‌ها حضور دارند که ۸ نفر از این جمع ۱۲ نفره را بازیکنان نوجوان تشکیل می‌دهند و تیم قم با ۲ بازیکن جوان و ۲ بازیکن بزرگسال عازم تبریز می‌شود و این وضعیت قم را به جوان‌ترین تیم در میان تیم‌های شرکت کننده تبدیل می‌کند.

حیدر زاده بیان داشت: بازیکنان نوجوان قمی چیزی از بازیکنان بزرگسالان ملی پوش ایران کم ندارند و همگی به بازیکنانی مستعد و باکیفیت تبدیل شده‌اند و از همین رو به موفقیت تیم راگبی قم در این رقابت‌ها امیدوار هستم و این تیم می‌تواند روی سکو قرار گیرد.

وی عنوان کرد: راگبی رشته شناخته شده‌ای در قم نیست اما با وجود کمبود امکانات و شرایط دشوار، تیمی مهیا شده که می‌تواند بازیکنان زیادی را به تیم ملی تحویل دهد و در جامعه رو به توسعه راگبی ایران نام استان قم را سربلند کند و ورزش قم باید به این جوان‌ها که با حداقل‌ها به کار خود ادامه می‌دهند افتخار کند.

[ad_2]