[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته ششم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه پایان یافت و در یکی از دیدارهای برگزار شده، تیم سوهان محمد سیمای قم موفق شد از امتیاز بازی در خانه نهایت بهره را ببرد و به سومین پیروزی این فصل خود دست پیدا کند. تیم‌های سوهان محمد سیمای قم […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته ششم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه پایان یافت و در یکی از دیدارهای برگزار شده، تیم سوهان محمد سیمای قم موفق شد از امتیاز بازی در خانه نهایت بهره را ببرد و به سومین پیروزی این فصل خود دست پیدا کند.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و ستارگان ورامین در سالن شهید حیدریان قم، ششمین دیدار این فصل خود را برگزار کردند که در این دیدار تیم سوهان محمد سیمای قم توانست با نتیجه ۴ بر ۳ در مسابقه‌ای دیدنی و پرالتهاب به پیروزی برسد و ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کند.

برای تیم سوهان محمد سیمای قم در این بازی روح الله ایثاری، علی فیاضی، هاشم فرج زاده و جعفر نجفی گلزنی کردند. نیمه نخست این دیدار با پیروزی ۴ بر یک شاگردان سید مهدی غیاثی پایان یافت و تیم ستارگان ورامین در نیمه دوم با ۲ گل، اختلاف را به حداقل رساند اما در نهایت پیروزی از آن قمی‌ها شد.

بدین ترتیب تیم سوهان محمد سیمای قم با این پیروزی با کسب ۱۰ امتیاز با صعودی ۲ پله‌ای به رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد تا خود را آماده دیدار آینده برابر صدرنشین در ساوه کند.

بازیکنان تیم سوهان محمد سیمای قم پس از پایان این بازی از حمایت پرشور تماشاگران قمی که به تشویق بازیکنان این تیم پرداخته بودند قدردانی کردند.

[ad_2]