×
×

تیم «سوهان محمد سیمای قم» امروز به دیدار گیتی پسند می‌رود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 19872
  • [ad_1] ه گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران امروز برگزار می‌شود و در یکی از ۷ بازی امروز، تیم سوهان محمد سیمای قم در تلاش برای کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر به دیدار تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان می‌رود. دیدار دو تیم از ساعت ۱۸ امروز در سالن شهید […]

    تیم «سوهان محمد سیمای قم» امروز به دیدار گیتی پسند می‌رود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    ه گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران امروز برگزار می‌شود و در یکی از ۷ بازی امروز، تیم سوهان محمد سیمای قم در تلاش برای کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر به دیدار تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان می‌رود.

    دیدار دو تیم از ساعت ۱۸ امروز در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم سوهان محمد سیما امیدوار است با بهره مندی از حضور پرتعداد تماشاگرانش در این مسابقه امتیاز کامل این دیدار را به دست آورده و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

    تیم سوهان محمد سیمای قم از ۳ بازی پیشین خود در لیگ برتر صاحب ۲ پیروزی برابر تیم‌های ارژن فارس و شاهین کرمانشاه و یک شکست برابر مقاومت شهرداری کرج است و با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

    در سوی مقابل، تیم صنایع گیتی پسند اصفهان که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود از ۳ بازی گذشته خود یک پیروزی برابر آذرخش بندر عباس، یک تساوی برابر هایپر شهر شاهین شهر و یک شکست برابر حفاری اهواز است و با ۴ امتیاز تیم هفتم جدول محسوب می‌شود.

    با وجود سپری شدن ۳ هفته از لیگ، رتبه تیم‌ها در جدول همچنان کاذب است و گذشت زمان مشخص می‌کند چه تیم‌هایی در لیگ ۹۸ در صف مدعیان قرار دارند و کدامیک باید برای اهدافی کوچک‌تر بجنگند اما در این میان، نماینده فوتسال قم تلاش می‌کند نمایش قابل قبول فصل گذشته را تکرار کند.

    آخرین تمرین تیم میزبان شب گذشته در سالن شهید حیدریان برگزار شد و باشگاه سوهان محمد سیمای قم از هواداران خود و مردم خود دعوت کرده عصر امروز در دیدار برابر تیم گیتی پسند اصفهان این تیم را حمایت کنند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.