[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور پنج شنبه ۲۱ آذر آغاز می‌شود و در یکی از ۲ بازی آغازگر هفته بیستم، نماینده فوتسال قم در خانه برابر حریف مسابقه خواهد داد. تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ روز پنج […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور پنج شنبه ۲۱ آذر آغاز می‌شود و در یکی از ۲ بازی آغازگر هفته بیستم، نماینده فوتسال قم در خانه برابر حریف مسابقه خواهد داد.

تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۲۱ آذر در سالن شهید حیدریان قم به دیدار تیم سن ایچ ساوه می‌رود و این بازی، نخستین دیدار تیم سوهان محمد سیما با مربیگری سید وحید غیاثی در فصل جاری است.

باشگاه سوهان محمد سیما پس از شکست اخیر برابر گیتی پسند اصفهان، محسن حسن زاده سرمربی خود را از سمت خود برکنار کرد و سید وحید غیاثی هدایت این تیم را تا پایان فصل بر عهده گرفت.

دیدار رفت دو تیم سوهان محمد سیما و سن ایچ در ساوه در مسابقه‌ای نفس گیر دو بر یک به سود تیم سوهان محمد سیما به پایان رسید و اکنون نماینده فوتسال قم تلاش می‌کند با کسب ۳ امتیاز دیگر از این بازی سربلند بیرون آید.

تیم سوهان محمد سیمای قم در رده ششم جدول لیگ برتر فوتسال قرار گرفته است و در صورت پیروزی در این بازی در صورت نتیجه نگرفتن رقبا، می‌تواند تا رده چهارم جدول صعود کند. تیم سن ایچ ساوه نیز با یک امتیاز کمتر از سوهان محمد سیما در رده هفتم قرار دارد و این دیدار، نبرد تیم‌های همسایه چه از نظر رتبه در جدول و چه از نظر جغرافیایی در لیگ برتر است.

[ad_2]