[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور امروز آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها در استان اصفهان، تیم سوهان محمد سیمای قم در شاهین شهر مقابل تیم هایپر این شهر به میدان می‌رود. تیم سوهان محمد سیما که در بازی‌های گذشته خود نتایج مناسبی کسب نکرده […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور امروز آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها در استان اصفهان، تیم سوهان محمد سیمای قم در شاهین شهر مقابل تیم هایپر این شهر به میدان می‌رود.

تیم سوهان محمد سیما که در بازی‌های گذشته خود نتایج مناسبی کسب نکرده تا رده هفتم جدول پایین رفته است و در فاصله ۴ مسابقه تا پایان مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال به دنبال بهبود رتبه خود برای شانس بهتر در مرحله حذفی است.

شاگردان سید وحید غیاثی که از نظر بازیکن نیز دچار تنگنا هستند و کمبود بازیکن از یک سو و مشکلات مالی از سوی دیگر این تیم را به شدت تحت فشار قرار داده است تلاش می‌کنند تا با پیروزی در شاهین شهر از بحران خارج شوند.

تیم هایپر شاهین شهر در جمع تیم‌های نیمه دوم جدول است که به هدف خود که بقا در لیگ برتر فوتسال است تا حدود زیادی دست پیدا کرده است اما این مسابقه برای نماینده قم اهمیت بیشتری دارد.

نماینده فوتسال قم در صورت پیروزی بر هایپر می‌تواند به صعودی حداقل یک پله‌ای در جدول رده بندی لیگ برتر امیدوار شود و این صعود فرصت بهتری به تیم سید وحید غیاثی در مرحله حذفی می بخشد.

[ad_2]