[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در ادامه دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دیدارهای معوقه هفته هفدهم این مسابقات در حالی به انجام می‌رسد که لیگ برتر در آستانه ورود به هفته بیستم قرار دارد.   تیم سوهان محمد سیمای قم قرار بود دو هفته پیش در اصفهان به دیدار تیم گیتی […]

[ad_1]

به گزارش
خبرنگار شهرکریمه، در ادامه دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دیدارهای معوقه هفته هفدهم این مسابقات در حالی به انجام می‌رسد که لیگ برتر در آستانه ورود به هفته بیستم قرار دارد.

 

تیم سوهان محمد سیمای قم قرار بود دو هفته پیش در اصفهان به دیدار تیم گیتی پسند اصفهان برود که این مسابقه لغو شد و اکنون با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتسال، این دو تیم جمعه ۱۵ آذر در اصفهان برابر هم به میدان می‌روند.

این مسابقه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود به طوری که این دیدار نبرد تیم‌های دوم و چهارم جدول رده بندی به حساب می‌آید و تیم گیتی پسند اصفهان تیم همیشه مدعی لیگ برتر فوتسال است که با تقویت خود در نیم فصل اکنون از وضعیت فنی بهتری نیز برخوردار شده و برای ادامه روند بالانشینی خود محتاج ۳ امتیاز دیدار خانگی خود برابر حریف قمی است.

تیم سوهان محمد سیمای قم در مسابقه اخیر خود از هفته نوزدهم در یک بازی نزدیک در ورامین ۴ بر ۳ مغلوب ستارگان این شهر شد و به طور کلی تمامی شکست‌های تیم سوهان محمد سیما در این فصل در خارج از خانه رخ داده و همین موضوع، بخت تیم سوهان محمد سیما برای موفقیت در اصفهان را کاهش می‌دهد.


تیم سوهان محمد سیمای قم در حال حاضر در جدول ۳۱ امتیازی است و در صورت کسب پیروزی در اصفهان فاصله خود با گیتی پسند ۳۵ امتیازی را به یک امتیاز می‌رساند اما تساوی یا شکست موقعیت این تیم در رده چهارم جدول را متزلزل می‌کند.

تیم سوهان محمد سیما در تاریخ تقابل‌های خود با گیتی پسند هنوز پیروز نشده و به دنبال شکستن این طلسم در اصفهان است. این در حالی است که مس سونگون صدرنشین لیگ برتر فوتسال است.

[ad_2]