[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال مردان ایران پنج شنبه شب با برگزاری ۷ مسابقه آغاز شد و در یکی از بازی‌ها در قم، تیم سوهان محمد سیمای قم برابر مقاومت شهرداری کرج به پیروزی رسید. تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و مقاومت شهرداری کرج دیدار خود را در سالن […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال مردان ایران پنج شنبه شب با برگزاری ۷ مسابقه آغاز شد و در یکی از بازی‌ها در قم، تیم سوهان محمد سیمای قم برابر مقاومت شهرداری کرج به پیروزی رسید.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و مقاومت شهرداری کرج دیدار خود را در سالن شهید حیدریان قم و با حضور هواداران فوتسال دوست قمی برگزار کردند که این دیدار در پایان با پیروزی ۶ بر ۳ تیم سوهان محمد سیمای قم به پایان رسید.

در این دیدار تیم سوهان محمد سیما در ابتدای بازی غافلگیر شد و با دریافت ۲ گل در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفت اما ۲ گل از علیرضا وفایی و روح الله ایثاری سبب شد سوهان محمد سیما با تساوی به رختکن برود.

در نیمه دوم برتری تیم سوهان محمد سیما ادامه یافت و این تیم توانست با گل‌هایی از هاشم فرج زاده، ناصر اطمینان، سعید قلندری و روح الله ایثاری در برابر تک گل حریف در این نیمه، در نهایت ۶ بر ۳ برنده بازی شود و شکست را به پیروزی تبدیل کند.

علیرضا وفایی بازیکن محبوب فوتسال قم که در نیم فصل از تیم مس سونگون به سوهان محمد سیما پیوسته در این بازی برای نخستین بار در این فصل برای تیم سوهان سیما به میدان رفت و در اولین حضورش اولین گل خود را نیز به ثمر رساند.

تیم سوهان محمد سیما با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد. فاصله سوهان محمد سیما با تیم صدرنشین مس سونگون ۴ امتیاز است.

[ad_2]