[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور چهارشنبه ۲۷ آذر آغاز می‌شود و در نماینده فوتسال قم در دیداری خارج از خانه برابر حریف مسابقه خواهد داد. تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور چهارشنبه ۲۷ آذر آغاز می‌شود و در نماینده فوتسال قم در دیداری خارج از خانه برابر حریف مسابقه خواهد داد.

تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در سالن شهید بهشتی مشهد به دیدار تیم فرش آرای مشهد می‌رود و این بازی، دومین دیدار تیم سوهان محمد سیما با مربیگری سید وحید غیاثی در فصل جاری است.

سوهان محمد سیما در بازی پیشین خود در قم برابر تیم سن ایچ ساوه در حالی که ۳ بر صفر از حریف عقب بود به تساوی ۳ بر ۳ رسید و بازی در مشهد برای سوهان محمد سیما در راه کسب رتبه‌ای قابل توجه در مسیر راهیابی به مرحله پلی آف حائز اهمیت است.

دیدار رفت دو تیم سوهان محمد سیما و فرش آرای مشهد در قم با تساوی پایان یافت و اکنون شاگردان غیاثی که معمولاً در مشهد نتایج خوبی کسب می‌کنند و به ندرت در این شهر بازنده بوده‌اند می‌خواهند باز هم در مشهد موفق عمل کنند.

تیم سوهان محمد سیمای قم در رده ششم جدول لیگ برتر فوتسال قرار گرفته است و در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

[ad_2]