×
×

تیم شهرداری قزوین حریف شیمیدر قم شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 21334
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از امروز آغاز می‌شود و تیم شیمیدر قم در نخستین دیدار فصل خود در خانه پذیرای تیم شهرداری قزوین است و تلاش می‌کند شروعی مقتدرانه در لیگ تازه داشته باشد. امتیاز تیم شیمیدر لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به تازگی به قم منتقل شده […]

    تیم شهرداری قزوین حریف شیمیدر قم شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از امروز آغاز می‌شود و تیم شیمیدر قم در نخستین دیدار فصل خود در خانه پذیرای تیم شهرداری قزوین است و تلاش می‌کند شروعی مقتدرانه در لیگ تازه داشته باشد.

    امتیاز تیم شیمیدر لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به تازگی به قم منتقل شده است و برگزاری دیدارهای تیم شیمیدر در قم از سوی اهالی بسکتبال قم فرصتی برای پیشرفت بسکتبال استان قم قلمداد و عنوان شده است.

    حریف امروز تیم شیمیدر قم، تیم شورا و شهرداری قزوین است و دیدار این دو تیم از ساعت ۱۵ در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و با توجه به برگزاری دیداری از لیگ برتر فوتسال در همین مکان، مسابقه شیمیدر از ساعت ۱۵ و زودتر از سایر مسابقات آغاز می‌شود.

    تیم شیمیدر، یکی از تیم‌های قدرتمند و خوشنام بسکتبال ایران است که ستارگان ملی پوش پرتعدادی را در اختیار دارد و تلاش می‌کند با قهرمانی در این فصل، مسیر ناتمام فصل گذشته خود را به نقطه موفقیت و قهرمانی برساند.

    مرتضی سخایی رئیس هیئت بسکتبال استان قم پیش از این عنوان کرده بود که بسکتبالیست‌های جوان و مربیان جویای نام در بسکتبال قم باید از این فرصت بی نظیر در زمینه حضور برترین‌های بسکتبال ایران در قم نهایت بهره را ببرند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.