[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه برگزار می‌شود که نماینده قم در این هفته کار سختی پیش رو دارد و برابر تیم مدعی قهرمانی و حاضر در رده دوم جدول به میدان می‌رود. تیم سوهان محمد سیمای قم روز یکشنبه ۲۶ آبان در سالن پیروزی اصفهان […]

[ad_1]

به گزارش
خبرنگار شهرکریمه، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه برگزار می‌شود که نماینده قم در این هفته کار سختی پیش رو دارد و برابر تیم مدعی قهرمانی و حاضر در رده دوم جدول به میدان می‌رود.

تیم سوهان محمد سیمای قم روز یکشنبه ۲۶ آبان در سالن پیروزی اصفهان به دیدار تیم گیتی پسند اصفهان می‌رود به طوری که این دیدار نبرد تیم‌های دوم و چهارم جدول رده بندی محسوب می‌شود.

تیم گیتی پسند اصفهان تیم همیشه مدعی لیگ برتر فوتسال است که با تقویت خود در نیم فصل اکنون از وضعیت فنی بهتری نیز برخوردار شده و برای ادامه روند بالانشینی خود محتاج ۳ امتیاز دیدار خانگی خود برابر حریف قمی است.

تیم سوهان محمد سیمای قم نیز که سه شنبه گذشته توانست در قم تیم شاهین کرمانشاه را با شکستی سنگین بدرقه کند با روحیه‌ای مناسب آماده بازی با گیتی پسند است گرچه کمبود بازیکن، یکی از دغدغه‌های مهم تیم محسن حسن زاده به شمار می‌رود.

تیم سوهان محمد سیمای قم در حال حاضر در جدول ۲۸ امتیازی است و در صورت کسب پیروزی در اصفهان فاصله خود با گیتی پسند ۳۲ امتیازی را به یک امتیاز می‌رساند اما تساوی یا شکست موقعیت این تیم در رده چهارم جدول را متزلزل می‌کند.

تیم سوهان محمد سیما در تاریخ تقابل‌های خود با گیتی پسند هنوز پیروز نشده و به دنبال شکستن این طلسم در اصفهان است.

[ad_2]