[ad_1] علی مسعودی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ایران در بهبهان دو بر یک برابر تیم اهورای این شهر مغلوب شد و این باخت به منزله دومین شکست فصل برای تیم سوهان محمد سیما بود. وی افزود: نماینده قم در این […]

[ad_1]

علی مسعودی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ایران در بهبهان دو بر یک برابر تیم اهورای این شهر مغلوب شد و این باخت به منزله دومین شکست فصل برای تیم سوهان محمد سیما بود.

وی افزود: نماینده قم در این مسابقه شایسته شکست نبود و آنچه کادر فنی بر آن اذعان دارند این است که با وجود عملکرد فنی نامناسب در دقایقی از مسابقه، باز هم لایق کسب امتیاز و حتی پیروزی در این بازی بودیم اما گاهی شرایط از کنترل خارج می‌شود.

مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: از مهمان نوازی گرم مردم بهبهان و باشگاه اهورا قدردانی می‌کنم و این یک مسابقه برادرانه برای ما بود با این حال هر تیمی به دنبال پیروزی است و همه چیز برای پیروزی به تیم میزبان روی خوش نشان داد و امیدوارم این شکست را در بازی برگشت با این تیم جبران کنیم.

مسعودی بیان داشت: تیم سوهان محمد سیما شکست در بهبهان را به دست فراموشی سپرده است و از امروز برای دیدار برابر تیم ستارگان ورامین در هفته ششم لیگ آماده می‌شود. نباید امتیاز بازی‌های خانگی را از دست دهیم و به همین دلیل، بازی با ستارگان ورامین یک بازی مهم و حساس برای ما به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: دیدار برابر ستارگان ورامین عصر روز جمعه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و امیدوارم باز هم با حمایت هواداران قمی بتوانیم در این بازی پیروز شویم و فاصله کم کنونی با صدر جدول را کاهش دهیم.

[ad_2]