[ad_1] محمد زمردی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: وضعیت کنونی تیم سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال مطلوب است و از عملکرد بازیکنان و کادر فنی و نتایج کسب شده رضایت داریم و حضور در رده سوم جدول حاکی از تلاش همه اعضای مجموعه است. وی افزود: نسبت به حفظ این روند […]

[ad_1]

محمد زمردی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: وضعیت کنونی تیم سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال مطلوب است و از عملکرد بازیکنان و کادر فنی و نتایج کسب شده رضایت داریم و حضور در رده سوم جدول حاکی از تلاش همه اعضای مجموعه است.

وی افزود: نسبت به حفظ این روند و کسب رتبه ای شایسته در پایان فصل برای تیم سوهان محمد سیما خوشبین هستیم ضمن این که تلاش ما بر این است که تا پایان فصل از تیم به اندازه کافی حمایت شود و دغدغه های موجود به کمترین میزان برسد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیمای قم گفت: در جلسه ای که با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره داشتیم مقرر شد برنامه هایی برای فصل آینده در دستور کار قرار گیرد و تیم سوهان محمد سیما در فصل آینده تقویت می شود و وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

زمردی در مورد وضعیت مالی باشگاه محمد سیما بیان داشت: با توجه به این که شرایط اقتصادی کشور همانند گذشته نیست و فعالان اقتصادی و همچنین دستگاه های دولتی تنگناهای مالی فراوانی را در پیش رو دارند، دست هیچ کس برای هزینه در ورزش باز نیست و مشکلات مالی کنونی به استثنای تعدادی معدود، مربوط به همه باشگاه ها است.

گفتنی است تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با پیروزی بر اهورای بهبهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال ایران با یک بازی کمتر نسبت به تیم رده دومی صنایع گیتی پسند اصفهان به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

[ad_2]