[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه به پایان رسید و در یکی از دیدارها در قم تیم فوتسال محمد سیمای قم موفق شد حریف خود تیم ارژن فارس را با ۵ گل بدرقه کند. در این مسابقه که با استقبال پرشور هواداران قمی در سالن شهید […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه به پایان رسید و در یکی از دیدارها در قم تیم فوتسال محمد سیمای قم موفق شد حریف خود تیم ارژن فارس را با ۵ گل بدرقه کند.

در این مسابقه که با استقبال پرشور هواداران قمی در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد شاگردان سید مهدی غیاثی در نخستین دیدار خانگی این فصل خود با ارائه یک بازی برتر توانستند بدون دریافت گل، ۵ بار دروازه حریف را بگشایند و شکست در هفته نخست در کرج را به دست فراموشی بسپارند.

در این مسابقه تیم محمد سیمای قم در نیمه نخست توسط محمد بیضایی نژاد و محمد کوهستانی به گل رسید و ۲ بر صفر برنده به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز توانست باز هم توسط محمد بیضایی نژاد و سپس توسط علی فیاضی و روح الله ایثاری دروازه حریف را باز کند.

این برد به تیم محمد سیمای قم کمک کرد تا با کسب ۳ امتیاز از ۲ بازی وضعیت خود را در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بهبود ببخشد و پس از شکست ۳ گله در دیدار نخست برابر مقاومت شهرداری کرج، تفاضل خود را مثبت کند.

تیم محمد سیما در این مسابقه فرصت‌های گلزنی پرشماری خلق کرد و تیم برتر میدان بود. این پیروزی به نماینده قم در لیگ فوتسال اعتماد به نفس دوچندانی برای ۲ بازی آینده در کرمانشاه برابر شاهین این شهر و در قم برابر گیتی پسند اصفهان می‌بخشد.

[ad_2]