×
×

تیم فوتسال محمد سیمای قم برابر سن ایچ ساوه تن به شکست داد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 17949
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم فوتسال محمد سیما نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ایران در دیداری تدارکاتی که به میزبانی قم برگزار شد برابر حریف لیگ برتری خود بازنده شد تا در فاصله ۲ هفته مانده به آغاز لیگ برتر فوتسال نقاط ضعف خود را بررسی کند. تیم‌های فوتسال محمد سیمای قم و […]

    تیم فوتسال محمد سیمای قم برابر سن ایچ ساوه تن به شکست داد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم فوتسال محمد سیما نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ایران در دیداری تدارکاتی که به میزبانی قم برگزار شد برابر حریف لیگ برتری خود بازنده شد تا در فاصله ۲ هفته مانده به آغاز لیگ برتر فوتسال نقاط ضعف خود را بررسی کند.

    تیم‌های فوتسال محمد سیمای قم و سن ایچ ساوه جمعه شب در سالن شهید حیدریان قم با هم دیدار کردند که در این دیدار تیم سن ایچ ساوه توانست ۲ بر صفر میزبان خود را شکست دهد. این مسابقه، دومین دیدار تدارکاتی سازمان یافته تیم محمد سیما بود.

    علی مروتی و علیرضا جوان گلزنان تیم سن ایچ ساوه در این مسابقه در قم بودند. تیم محمد سیما در این مسابقه نیز همانند دیدار قبل برابر نماینده دلیجان با ترکیب‌هایی گوناگون به میدان رفت و تلاش کرد اغلب بازیکنان خود را در این مسابقه به نحو قابل توجهی به بازی بگیرد.

    تیم محمد سیمای قم تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران حداقل ۲ بازی تدارکاتی دیگر در دستور کار خواهد داشت. این تیم روز ۱۴ تیر در اولین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال در سالن انقلاب کرج برابر تیم مقاومت شهرداری کرج به میدان می‌رود.

    هدایت تیم محمد سیمای قم بر عهده سید مهدی غیاثی به عنوان سرمربی، سید وحید غیاثی به عنوان مربی و محسن حسن زاده به عنوان مدیر فنی است و حسین گنجیان به عنوان مربی بدنساز و هادی بهرامی به عنوان مربی دروازه بانان در کار فنی این تیم حضور دارند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.