×
×

تیم قم آماده درخشش در سرکل کبدی قهرمانی کشور

  • کد نوشته: 7224
  • رئیس هیأت‌ کبدی استان قم از آمادگی و شرایط مطلوب کبدی‌کاران قم برای درخشش در مسابقات سرکل کبدی قهرمانی کشور خبر داد.

    تیم قم آماده درخشش در سرکل کبدی قهرمانی کشور
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، مسلم رشیدی اظهار کرد: تیم سرکل کبدی قم برای حضور موفق در ششمین دوره مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور تمرینات بسیار خوبی انجام داده و تک تک اعضای این تیم از نظر روحی و جسمی در بهترین شرایط به مصاف حریفان می‌روند.

    وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کبدی، ششمین دوره مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور با عنوان گرامیداشت هفته دولت و از امروز به میزبانی هیأت‌ کبدی استان کرمانشاه به انجام می‌رسد و کبدی‌کاران قم تا چهاردهم شهریور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

    رئیس هیأت‌ کبدی استان قم خاطرنشان کرد: ۶ تیم مردان هیأت‌ کبدی استان‌های کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی، قم، خراسان‌رضوی، مازندران و کردستان در این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند، ضمن اینکه نخستین مسابقه تیم هیأت‌ قم برابر هیأت‌ خراسان‌رضوی انجام می‌شود.

    وی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی و جلسه هماهنگی این مسابقات با حضور نمایندگان فدراسیون و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده، افزود: طبق مصوبات این جلسه دومین مسابقه تیم هیأت‌ قم برابر تیم آذین‌گسترش شهریار ارس آذربایجان شرقی به انجام می‌رسد.

    رشیدی خاطرنشان کرد: تیم سرکل کبدی مردان قم در سومین مسابقه خود به مصاف تیم هیأت‌ کرمانشاه می‌رود و چهارمین مسابقه خود را برابر تیم هیأت‌ مازندران انجام می‌دهد، در حالی که تمام بازی‌های این دوره به شکل دوره‌ای برگزار می‌شدو و هر تیم که بالاترین امتیاز را کسب کند جشن قهرمانی این دوره از مسابقات را برپا خواهد کرد.

    وی یاد آور شد: بعد از تیم‌های کبدی نوجوانان و جوانان قم که در مراحل مقدماتی و نهایی رقابت‌های قهرمانی کشور به مصاف حریفان رفتند و همچنین حضور تیم کبدی ساحلی قم در مسابقات کشوری، تیم سرکل کبدی با امید به کسب یکی از عناوین برتر با حریفان مسابقه می‌دهد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.