[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید مهدی غیاثی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیم محمد سیمای قم برابر ارژن شیراز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم محمد سیمای قم در ابتدای راه قرار دارد و هنوز تا سطحی که توان واقعی این تیم است فاصله دارد و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید مهدی غیاثی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیم محمد سیمای قم برابر ارژن شیراز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم محمد سیمای قم در ابتدای راه قرار دارد و هنوز تا سطحی که توان واقعی این تیم است فاصله دارد و امیدواریم هفته به هفته به شرایط ایده آل نزدیک شویم.

وی افزود: از امتیاز بازی در خانه استفاده کردیم و پیروزی قاطعی برابر تیم جوان و جویای نام ارژن به دست آوردیم و اگر در بازی هفته اول در کرج نیز هوشیاری و تمرکز لازم را داشتیم در آن مسابقه نیز با برد زمین را ترک می‌کردیم اما نگاه ما به پشت سر نیست و می‌خواهیم به بازی‌های آینده فکر کنیم.

سرمربی تیم محمد سیمای قم گفت: در بازی با ارژن با حمایت هواداران همیشه پرشورمان که همواره پشتیبان نماینده قم در لیگ فوتسال بوده‌اند پیروزی روحیه بخشی کسب کردیم و به این برد نیاز مبرمی داشتیم و امیدوارم این پیروزی سرآغازی بر موفقیت‌های آینده تیم محمد سیما باشد.

غیاثی بیان داشت: تیم محمد سیما برنامه بدنسازی مفصلی در پیش فصل داشته است و باید بپذیریم که بازیکنان ما هنوز تحت تأثیر فشار بدنی تمرینات بدنسازی پیش فصل هستند. با گذشت زمان شرایط بدنی تیم ما بهتر می‌شود و تیم کارآمدتر و بادقت تری در زمین خواهیم داشت و به آینده محمد سیما امیدوار هستم.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از نماینده قم در لیگ برتر از سوی مسئولان عنوان کرد: تیم محمد سیما در هر بازی خانگی چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و تماشاگرانی را به سالن می‌کشاند و بسیاری از مردم قم خبرهای این تیم را دنبال می‌کنند و این تیم به نوعی ویترین ورزش قم است بنابر این حمایت از این تیم از سوی مسئولان حمایت از مردم قم است و من امیدوارم همه مسئولان استانی با وجود مشکلاتی که ممکن است وجود داشته باشد، اهمیت حضور این تیم و تلاش تیمی که با حداقل بودجه و قرارداد بسته شده را درک کنند.

[ad_2]