[ad_1] حسین محمدخانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: مسابقات هندبال نونهالان پسر قم با قهرمانی تیم ناحیه یک آموزش و پرورش قم به پایان رسید و برگزاری این مسابقات شور و نشاط تازه ای به هندبال قم بخشید. وی افزود: بر ایراداتی که مبنی بر دیده نشدن هندبال در سطح ورزش قم گرفته […]

[ad_1]

حسین محمدخانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: مسابقات هندبال نونهالان پسر قم با قهرمانی تیم ناحیه یک آموزش و پرورش قم به پایان رسید و برگزاری این مسابقات شور و نشاط تازه ای به هندبال قم بخشید.

وی افزود: بر ایراداتی که مبنی بر دیده نشدن هندبال در سطح ورزش قم گرفته می‌شود اذعان دارم. ما در زمینه ارتباط با رسانه ها باید جدی‌تر عمل می‌کردیم اما امروز در شرایطی قرار داریم که فعالیت‌های هندبال قم به خوبی منعکس نمی‌شود.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: در مورد ساز و کار رسیدن بازیکن جوان ما به تیم بزرگسالان و جلوگیری از ترک هندبال، در حال حاضر با ورود دانشگاه آزاد قم به عرصه هندبال گام های خوبی برداشته شده است. در بخش مردان، تیم هندبال قم امسال با نام دانشگاه آزاد در لیگ ۲ حاضر خواهد بود و به صعود به لیگ یک بسیار خوشبین هستیم. حمایت دانشگاه آزاد در سطح پشتیبانی نیازهای تیم است و احتمالاً میزبان مسابقات دانشجویان کشور هم خواهیم بود.

محمدخانی بیان داشت: در مورد اینکه هندبال باید جایگاه شاخص تری در میان رشته های ورزشی در قم داشته باشد حرفی نیست اما باید به این موضوع هم توجه کنیم بعضی از رشته ها سروصدا دارند اما در سطح کشور توفیقی به دست نمی آورند.

وی در مورد غیبت تیم هدف پویان جوان در لیگ برتر بانوان عنوان کرد: وضعیت هدف پویان مشخص است. مشکلات مالی باعث شد بازیکنان این تیم به شهرهای دیگر بروند. من می توانستم به آنها رضایت نامه ندهم اما در حق بازیکنان ظلم می شد و خوشحالم که حداقل از تیم های دیگر مبلغی می‌گیرند.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: هدف پویان به طور جدی در پایه ها و طرح استعداد یابی فعال شده و این موضوعی است که اگر سالهای پیش به آن توجه شده بود در حال حاضر پشتوانه‌های خوبی داشتیم و با رفتن ۳ یا ۴ بازیکن تیم تعطیل نمی‌شد البته اگر بازیکنان قمی شاغل در تیم‌های دیگر به قم برگردند هدف پویان دوباره در لیگ شرکت می کند.

[ad_2]