[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه ۵ دی‌ماه برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم، تیم والیبال افق برای کسب نخستین برد خود در این رقابت‌ها انگیزه دارد. تیم‌های افق قم و ستارگان فارس از ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۵ دی در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه ۵ دی‌ماه برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم، تیم والیبال افق برای کسب نخستین برد خود در این رقابت‌ها انگیزه دارد.

تیم‌های افق قم و ستارگان فارس از ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۵ دی در سالن پیامبر اعظم (ص) قم دیدار خود را در چارچوب دور رفت لیگ برتر والیبال زنان برگزار می‌کنند و این در حالی است که تیم افق قم هر ۳ بازی قبل خود در این پیکارها را با شکست خاتمه داده است.

تیم ستارگان فارس نیز وضعیت مناسبی در جدول ندارد و تنها یک پیروزی از دیدار نخست خود در لیگ برابر اطلس تهران دشت کرده است و دیدار ۲ تیم در قم، از این نظر که هر دو تیم برای پیروز شدن انگیزه کافی دارند جالب توجه است.

تیم والیبال بانوان افق قم با تیمی کم تجربه وارد لیگ برتر شده است و کادر فنی و مسئولان باشگاه افق بارها تاکید کرده‌اند که به دلیل شرایط فنی متفاوت افق و سایر تیم‌ها از این تیم انتظار کسب پیروزی ندارند با این وجود افق ممکن است بتواند در دیدارهای این فصل طعم پیروزی را بچشد.

تماشای دیدار افق قم و ستارگان فارس برای بانوان علاقمند به ورزش در قم، آزاد و رایگان است. در لیگ برتر والیبال بانوان ایران ۹ تیم حضور دارند که با توجه به اعزام تیم ملی به مسابقات انتخابی المپیک، برخی از مسابقات تیم‌های لیگ برتری در هفته‌های اخیر لغو شده است.

[ad_2]