[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه به پایان رسید و در یکی از بازی‌ها در قم تیم والیبال افق قم چهارمین شکست متوالی در لیگ برتر والیبال زنان را تجربه کرد. تیم افق قم در سالن پیامبر اعظم (ص) قم میزبان تیم ستارگان فارس بود که […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه به پایان رسید و در یکی از بازی‌ها در قم تیم والیبال افق قم چهارمین شکست متوالی در لیگ برتر والیبال زنان را تجربه کرد.

تیم افق قم در سالن پیامبر اعظم (ص) قم میزبان تیم ستارگان فارس بود که در ۳ ست متوالی برابر حریف خود تن به شکست داد تا آمار شکست‌های این تیم به عدد ۴ برسد و افق همچنان در حسرت به دست آوردن یک ست از حریفان باقی بماند.

نماینده والیبال قم در این مسابقه تلاش زیادی برای کسب پیروزی داشت و در ست نخست ۲۵ بر ۱۶ مغلوب شد که اوج این تلاش در ست دوم بود به طوری که افق تا امتیاز ۲۳ هم پیش رفت اما در نهایت ۲۵ بر ۲۳ این ست را نیز واگذار کرد.

در ست سوم شاگردان سعیده خلیل باز هم به بازگشت امیدوار باقی ماندند با این وجود نتوانستند اقدام مؤثری انجام دهند و با شکست ۲۱ بر ۲۵ در ست سوم، در مجموع ۲۵ بر ۲۱ بازنده شدند تا پس از برگزاری دیدارهای هفته پنجم در رده نهم و پایانی جدول ۹ تیمی لیگ برتر والیبال بانوان باقی بمانند.

این در حالی است که والیبال قم پس از ۱۲ سال بار دیگر در لیگ برتر والیبال زنان حضور پیدا کرده است و به دنبال تجربه اندوزی در این سطح است.

[ad_2]