×
×

جاسوسان پنهان|۲/ مروری بر کارشکنی‌های تشکیلات بهایی در حوزه اقتصاد

  • کد نوشته: 19975
  • [ad_1] گروه سیاسی شهرکریمه ـ تشکیلات بهائی از آغاز شکل‌گیری تا به امروز، تأکیدی ویژه بر اعمال نفوذ ـ مستقیم و غیرمستقیم ـ در حوزه اقتصاد داشته؛ از حضور «عبدالکریم ایادی» (عنصر بهائی با ۸۰ شغل) در عصر پهلوی تا رهبری باند قاچاق عینک توسط «ع.خ» (از اعضای خانواده مسئولان طراز اول بهائی در ایران) […]

    جاسوسان پنهان|۲/ مروری بر کارشکنی‌های تشکیلات بهایی در حوزه اقتصاد
  • [ad_1]

    گروه سیاسی شهرکریمه ـ تشکیلات بهائی از آغاز شکل‌گیری تا به امروز، تأکیدی ویژه بر اعمال نفوذ ـ مستقیم و غیرمستقیم ـ در حوزه اقتصاد داشته؛ از حضور «عبدالکریم ایادی» (عنصر بهائی با ۸۰ شغل) در عصر پهلوی تا رهبری باند قاچاق عینک توسط «ع.خ» (از اعضای خانواده مسئولان طراز اول بهائی در ایران) در ماه‌‌‌های اخیر.

    مروری بر اسناد و شواهد موجود در این زمینه، حکایت از ردپای همیشگی فرقه مزبور در حوزه‌ اقتصاد دارد؛ البته در حواشی تاریک و مفاسد این حوزه، آن‌هم به شکلی سازمان‌یافته و منسجم.

    به تعبیر دقیق‌تر، تلاش تشکیلات بهائی بر نفوذ و اثرگذاری سازمان‌یافته بر اقتصاد کلان جامعه از رهگذر گرم کردن بازارهای سیاه مانند قاچاق، احتکار، پولشویی و … ، متمرکز می‌باشد که به‌ویژه در سال‌ جاری با عنایت به جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران، شدت و حدت بیشتری یافته تا پیشروتر از دیگر جریان‌های فرقه‌ای در خط‌مقدم این نبرد نرم، به نفع جبهه حریف بجنگد.

    در ادامه، مروری داریم بر برخی از مهم‌ترین کارشکنی‌های اقتصادی عناصر بهائی در ماه‌های اخیر:

    اختلال در بازار ارز و سکه؛ ماجرای «مثقال» بهائی

    مجموعه‌ای به نام «مثقال»، دارای یک وب‌سایت و یک کانال تلگرامی است و در آن قیمت سکه و ارز به صورت آنلاین و لحظه‌ای به روز می‌شود. مثقال، چند سالی است که به یک مرجع برای قیمت ارز و سکه تبدیل شده و نقش پررنگی در ایجاد ولع خرید در کف بازار دارد. صاحب این کانال با ارائه تحلیل و توصیه، تب خرید ایجاد می‌کند و چون به یک «مرجع» تبدیل شده، به‌شدت در فرایندهای قیمت‌گذاری، اثرگذار است.

    نکته مهمی که درباره صاحب و گرداننده‌ این سایت و کانال وجود دارد، اینکه در سال ۹۱، با شروع تحریم‌های هوشمند آمریکا علیه ایران -که به التهابات در بازار ارز و طلا منجر شد- در کنار فردی معروف به «جمشید بسم‌الله» و چندتن دیگر (از جمله حمید مظلومین) به اتهام اخلال در نظام اقتصادی دستگیر شدند. «شهنام گلشنی» (صاحب سایت مثقال) در آن سال به اعدام محکوم شد، ولی در کمال تعجب، پس از مدتی از زندان آزاد شد و چند ماه بعد به ترکیه رفت.

    گلشنی از اعضای فرقه «بهائیت» است. در بخشی از زندگینامه وی (که متعلق به خاندان بهائی معروف گلشنی است که هم در ایران و هم در سرزمین‌های اشغالی، امکانات مالی چشمگیری دارند) می‌خوانیم:

    « … پس از برخاستن از بستر بیماری، پدر و مادرم اجازه ندادند به ساوه برگردم. مغازه ساوه را بستم و در دولت آباد اصفهان که منطقه‌ای به شدت مذهبی بود مغازه‌ای افتتاح کردم. هنگامی که خادمین اصفهان [منظور، شبکه اطلاعاتی بهائیت در اصفهان است] متوجه حضور من در دولت‌آباد شدند، چندین‌بار به من هشدار دادند که ممکن است خطر حتی جانی من را تهدید کند. سال ۷۳ ازدواج کردم و همان سال خانه‌ای به کمک پدر خانمم در دولت آباد رهن کردم.

    بار دیگر خادمین اصفهان به من تذکر دادند که سکونت در آن منطقه می‌تواند برای ما بسیار خطرناک باشد ولی با وجود این که کل دولت آباد می‌دانستند من بهایی هستم، حدود ۷ سال در دولت‌آباد زندگی آرام و راحتی داشتم و هنوز هم با دوستان خوبی از آن دوره ارتباط دارم.»

    او مدعی است که زمانی که در بهمن سال ۹۰ توسط دستگاه اطلاعاتی بازداشت شد، قاضی دادسرا به او گفت که حتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی هم اطلاعات قیمت ارز را از سایت «مثقال» می‌گرفته ‌است!

    گلشنی در جایی دیگر، درباره زندگی‌نامه خود چنین گفته‌است:

    « سال ۱۳۴۹ در محله بریم آبادان در یک خانواده بهائی متولد شدم. پدربزرگ مادری من، آقای فرج‌الله جانمی، امین حقوق‌الله نجف‌آباد اصفهان بود. مادربزرگ مادری‌ام همیشه با افتخار می‌گفت من نتیجه جناب زین‌المقربین هستم. پدرم، آقای عنایت‌الله گلشنی هر روز حدود ساعت ۴ بعد از ظهر برای تلاوت نماز کبیر[ از نیایش‌های اصلی فرقه بهائی] به اتاقش می‌رفت و همیشه نماز و مناجاتش حدود نیم ساعت طول می‌کشید. هنوز صدای مناجات‌های پدرم تو گوشمه.»

    امروز، این فرد به خاطر پشتیبانی اطلاعاتی که توسط سرویس‌های خارجی از او صورت می‌گیرد، با در اختیار داشتن شبکه‌ای از دلالان، کارگزاران، کانال‌ها و سایت‌های زیرمجموعه و در اختیار داشتن مبالغ هنگفتی ارز، به خط‌دهنده‌ اصلی بازار آزاد ارز در کشورمان تبدیل شده‌است.

    احتکار و قاچاق سازمان‌یافته؛ صدور حکم قاچاقچی بهائی

    چندی پیش، عناصری از تشکیلات بهائی در حین ارتکاب به قاچاق محموله باارزشی از عینک، شناسایی و دستگیر شدند.

    «ع.خ» متهم ردیف اول این پرونده که سردستگی باند قاچاق را برعهده داشت، از اعضای فعال تشکیلات بهائی بوده و بستگان درجه اول وی نیز، از مسئولان طراز اول این فرقه در ایران محسوب می‌شوند.

    با احراز بزهکاری این قاچاقچیان و وجود شواهدی بر «جعل مفادی» ع.خ، رأی بدوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی «صلواتی»، این مجرم را مجموعاً به تحمل چهار سال حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم نموده‌است.

    جریان بهائیت طی این سال ها در پی فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده و از هر فرصتی برای اختلال در بخش‌های مختلف کشور سوءاستفاده می‌نماید. سال‌های اخیر نیز کارشکنی‌های مختلفی در حوزه اقتصادی از این عناصر مشاهده شده است.

    دستگیری عنصر بهائی حین قاچاق

     طی ماه‌های گذشته، یکی از عناصر شاخص فرقه بهائیت با مدیریت مرکز اصلی فرقه در اسرائیل که بستگان وی نیز از مسئولان و افراد سرشناس تشکیلات محسوب می‌شوند، حین ارتکاب جرم، توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان مهاباد، شناسایی و دستگیر شد.

    مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای سواری محور مهاباد ـ ارومیه به وانت این شخص مظنون شده و پس از بررسی، محموله‌ای از عینک قاچاق با ارزش مالی بالا، کشف و ضبط کردند.

    انجام تخلفات اقتصادی و هرج و مرج در بازار از جمله جرم‌های پرارتکاب بهائیان است. چندی پیش نیز خبر دستگیری یکی از عناصر بهائی عامل ایجاد احتکار در بازار برخی اقلام و کالاها مانند اسپیلت -در یکی از مناطق غربی کشور-  با هویت «سامان.ق» منتشر شد. با توجه به جنگ اقتصادی فعلی و تحریم‌های ناعادلانه امریکا علیه ایران،‌ تشکیلات بهائیت نیز به واسطه عناصر خود، در راستای اعمال فشار مضاعف، از طریق ایجاد اختلال در بازارهای داخلی و  ارز ، تلاش می‌کند که هر از گاهی شاهد افشای یکی از این موارد -همچون خبر مزبور- هستیم.

    دستگیری عنصر بهائی اخلالگر بازار /جوسازی بهائیان برای کتمان رسوایی تازه

    در حالی که رسانه های بهائی با راه انداختن های و هوی در خصوص قبرستان‌های بهائی و تولد سرکرده‌شان درصدد انحراف افکارعمومی از رسوایی تازه هستند، اما ابعاد این فضاحت به حدی است که با این فرافکنی ها قابل رفع و رجوع نمی باشد.

    سخن از دستگیری یک عنصر بهایی اخلالگر بازار است که با قاچاق کالا و تحریم آن, در راستای اعمال فشار مضاعف بر بازار داخلی اقدام نموده است.

    «سامان.ق»، عنصر بهائی ساکن در مناطق غربی کشور، با ورود غیرقانونی کالاهایی چون اسپیلت و فروش آنها با لیبل‌های تقلبی و غیرمجاز, همچنین احتکار کالا, موجب اخلال در حوزه اقتصاد شده است.

    نامبرده علاوه بر تخلفات اقتصادی, دارای سوابق مفاسد اخلاقی گسترده نیز بوده که اقدام به اخاذی از طریق تهیه فیلم از سوژه‌ها, از آن جمله است.

    این رسوایی در پی آشکار شدن دست بهاییت در ایجاد اخلال در بازار ارز و سکه, برای فرقه مذکور بسیار سنگین بوده و به طرق مختلف سعی در کتمان و مسکوت گذاشتن آن نموده است.

    در حالی که کشور در جنگ اقتصادی ناعادلانه, متحمل فشارهای بسیار است, فرقه هایی چون بهاییت با سنگ اندازی و تخلفات مختلف, در راستای تشدید شرایط اقدام می کنند؛ امری که با ماهیت باطلشان, عجین است.

    بازار سیاه کالاها؛ مهمات جنگی در منزل مسئولان بهائی

    در شرایطی که بهائیان در تریبون‌های جهانی و رسانه‌های مختلف، ادعای انتشار صلح می‌کنند و افتخارشان این است که به‌اصطلاح پیامبرشان، حمل سلاح را ممنوع اعلام کرده‌است و حتی خود را مظلومان صلح‌طلبی می‌خوانند که از کم بودن آزادی عمل در ایران شاکی هستند، در خانه‌هایشان مهمات جنگی و سلاح غیرمجاز پنهان می‌کنند!

    دادستان شهرستان «سربیشه» استان «خراسان جنوبی» از کشف مقادیری فشنگ جنگی، سلاح برنو، فشنگ شکاری، ابزار تهیه گلوله و سایر اقلام تیراندازی که به صورت غیرمجاز در منزل یکی از عناصر فعال تشکیلات بهائی نگهداری می‌شد، پرده برداشت.

    مدت‌هاست روستای «دستجرد» سربیشه به عنوان هدف تشکیلات، مورد توجه سردمداران بهائی بوده و جلسات تشکیلاتی قابل توجهی در این منطقه صورت می‌گرفت. با توجه به تشدید فعالیت بهائیان در این منطقه و هوشیاری افراد محلی، این خانه که در آن مهمات و سلاح نگهداری می‌شد و صاحب آن اکنون در آمریکا به سر می‌برد، شناسایی و اقلام مذکور کشف و ضبط گردید.

    لازم به ذکر است که شخص متخلف، از «خادمین» سابق تشکیلات بهائی بوده و مشتی از نمونه دیگر بهائیانی است که ادعای نوع‌دوستی دارند اما در شرایط حساس کنونی ستون پنجم دشمنان خارجی می‌شوند. بخشی از این بهائیان سعی می‌کنند با قاچاق و تخلفات مالی به اقتصاد کشور آسیب برسانند و باقی نیز در پستوی منازل خود، اسلحه و ادوات جنگی پنهان می‌کنند!

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.