آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: زمانی که مباحث مهدویت برای نسل جوان تبیین شود، افکار این نسل در مقابل فتنه و شبهه دشمن، دچار تردید و شک نخواهد شد. به گزارش شهرکریمه ، وی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد هماهنگ کننده فعالیت های مهدوی و نهم ربیع الاول […]

آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: زمانی که مباحث مهدویت برای نسل جوان تبیین شود، افکار این نسل در مقابل فتنه و شبهه دشمن، دچار تردید و شک نخواهد شد.

به گزارش شهرکریمه ، وی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد هماهنگ کننده فعالیت های مهدوی و نهم ربیع الاول اظهار کرد: از زمان تاسیس این ستاد، شاهد خدمت های بسیار شایسته ای در کشور بودیم و امیدواریم شاهد خدمت های بهتری در سال های آینده باشیم.
وی با بیان این که ترویج بحث مهدویت و غیبت حضرت ولی عصر(عج) مساله مهم در جامعه است و باید بیش از پیش به آن پرداخته شود، گفت: باید طوری در این عرصه فعالیت کرد که مردم از حیرت و تردید بیرون بیایند و دلیل این حیرت جهالت و عدم توجه مردم است.
وی خاطرنشان کرد: در روایت آمده است، وقتی حضرت ولی عصر(عج) می آیند، همگان می بینند که ایشان بسیار جوان هستند و این نشان دهنده مظهر قدرت خداست.
آیت الله علوی گرگانی گفت: ترویج جایگاه مساله سن و ظهور امام زمان(عج) در جوانی، موضوعی است که باید با استفاده از آیات و روایات برای مردم استخراج و بیان شود تا مردم به مظهر قدرت خدا بیشتر آگاهی بیابند.
روز نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) است که امسال مصادف با ۱۹ آذرماه جاری می باشد. منبع: مرکز خبر حوزه