معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به حضور مستشاری ایران در گروه‌های مقاومت منطقه، گفت: ما امروز جبهه خودمان را در مبارزه با دشمنان خارج از مرزهای جغرافیایی می‌دانیم. احمد بیطرفان در همایش روز قشر بسیج کارمندی استان قم که ظهر یک‌شنبه با حضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن […]

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به حضور مستشاری ایران در گروه‌های مقاومت منطقه، گفت: ما امروز جبهه خودمان را در مبارزه با دشمنان خارج از مرزهای جغرافیایی می‌دانیم.

احمد بیطرفان در همایش روز قشر بسیج کارمندی استان قم که ظهر یک‌شنبه با حضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه نزدیک به یک چهارم از مردم قم عضو بسیج هستند، گفت: از این تعداد ۵۰ درصد را بسیج اقشار تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بسیج اقشار قم از نیروهایی است که کمیت و کیفیت خوبی دارد، ادامه داد: باید به دنبال جذب حداکثری باشیم تا بتوانیم حداکثر جذب را در سهمیه‌ها داشته باشیم.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در ادامه به شرایط منطقه و بحث مقاومت اشاره کرد و ابراز کرد: در حال حاضر بحث مقاومت که در گذشته معطوف به حزب الله لبنان بود خارج شده و امروز شاهد شکل‌گیری مقاومت در سوریه، عراق و …. هستیم.

ایران مهد حرکت‌های مقاومت است

وی با بیان اینکه این مقاومت‌ها نیازمند پشتیبانی است و مهد این حرکت‌های منطقه در ایران است، گفت: آنچه در لبنان شکل گرفت نشأت گرفته از دفاع مقدس ما بود.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) به پیروزی‌های حزب الله لبنان طی ۱۰ ساله گذشته اشاره کرد و ادامه داد: حزب الله پیروزی‌های چشمگیری در برابر اسرائیل داشته است و که برخی از این پیروزی‌ها را به دلیل مسائل امنیتی نمی‌توان بازگو کرد.

وی با بیان اینکه ایران در منطقه و در بین گروه‌های مقاومت شکل گرفته حضور مستشاری دارد، ادامه داد: ما امروز جبهه خودمان را خارج از مرزهای جغرافیایی می‌دانیم و امروز مرزهای ما بین لبنان و اسرائیل، بین سوریه و تکفیری‌ها قرار دارد.