×
×

جدال شیمیدُر قم با شهرداری قزوین در آغاز لیگ برتر بسکتبال

  • کد نوشته: 21072
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، استارت دوره جدید بازی‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از روز پنجشنبه نهم آبان ماه زده می‌شود و تیم بسکتبال شیمیدُر قم با هدایت محمدرضا اسلامی و برخورداری از چندین بازیکن مطرح و شاخص بسکتبال ایران با تمام توان آماده این مسابقات می‌شود. تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی […]

    جدال شیمیدُر قم با شهرداری قزوین در آغاز لیگ برتر بسکتبال
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، استارت دوره جدید بازی‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از روز پنجشنبه نهم آبان ماه زده می‌شود و تیم بسکتبال شیمیدُر قم با هدایت محمدرضا اسلامی و برخورداری از چندین بازیکن مطرح و شاخص بسکتبال ایران با تمام توان آماده این مسابقات می‌شود.

    تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم شیمیدُر قم از روز ۲۳ شهریور ماه آغاز شده و روند آمادگی این تیم به شکلی است که نماینده قم حتی در یک تورنمنت بین‌المللی معتبر در کشور قطر نیز حضور یافت تا بیش از پیش بر میزان آمادگی خود به منظور شرکت در لیگ برتر سال ۱۳۹۸ ایران بیافزاید.

    در ترکیب تیم شیمیدُر قم در این فصل مهره‌های مطرحی همچون مهدی کامرانی، محمد جمشیدی، وحید دلیر زهان، درو درغوکاسیان، رافی درغوکاسیان، اصغر کاردوست، آرن داوودی، مایک رستم‌پور، محمد اوجاقی، مسعود سلیمانی و میرو قازاری‌مقدم حضور دارند و این تیم را به یکی از مدعیان این فصل تبدیل کرده‌اند.

    این در حالی است که امسال در مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ۱۴ تیم حضور دارند و در شرایطی از نهم آبان ماه به میدان می‌روند که تیم بسکتبال شیمیدُر قم در نخستین گام از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه نهم آبان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان میزبان تیم شهرداری قزوین است.

    در این فصل ۱۳ تیم دیگر نظیر  پتروشیمی بندر امام، توفارقان آذرشهر، پالایش نفت آبادان، مهرام تهران، اکسون تهران، نیروی زمینی، رعد پدافند هوایی، آویژه صنعت پارسا مشهد، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری گرگان، شهرداری بندرعباس، مس کرمان و شهرداری قزوین حریفان تیم شیمیدُر قم محسوب می‌شوند، ضمن اینکه احتمال حضور تیم ملی بسکتبال جوانان نیز در لیگ برتر باشگاه‌های کشور وجود دارد تا این تیم با قدرت در مسابقات آتی به میدان برود.

                                                                                     

    برنامه هفته نخست لیگ برتر بسکتبال (۹ آبان)

    نفت آبادان – اکسون تهران

    شهرداری بندرعباس – شهرداری گرگان

    شیمیدُر تهران – شهرداری قزوین

    نیروی زمینی – پتروشیمی بندر امام

    ذوب آهن اصفهان – مهرام تهران

    آویژه صنعت پارسا مشهد – توفارقان آذرشهر

    رعد پدافند هوایی – مس کرمان

    انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.