[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، دومین هفته از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران روز پنجشنبه شانزدهم مهر ماه برگزار می‌شود و ۱۴ تیم لیگ برتری هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند، در شرایطی که شیمیدُر قم در تهران به میدان خواهد رفت. حریف تیم شیمیدُر قم […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، دومین هفته از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران روز پنجشنبه شانزدهم مهر ماه برگزار می‌شود و ۱۴ تیم لیگ برتری هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند، در شرایطی که شیمیدُر قم در تهران به میدان خواهد رفت.

حریف تیم شیمیدُر قم در نخستین بازی خارج از خانه فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال، تیم سرشناس و مطرح مهرام تهران است که همانند نماینده قم در هفته نخست بازی‌ها موفق به شکست حریف خود شده و با توجه به نتیجه‌ کسب شده بر حسب تفاضل گل در جایگاه نخست جدول جای دارد.

تیم‌های شیمیدُر قم و مهرام تهران از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، در شرایطی که شیمیدُر قم در هفته نخست توانست در خانه خود با حساب ۹۷ بر ۷۱ تیم شورا و شهرداری قزوین را شکست دهد.

تیم بسکتبال مهرام تهران نیز در هفته نخست بازی‌ها میهمان ذوب‌آهن اصفهان بود که در پایان چهار زمان ۱۰ دقیقه‌ای با اختلاف جالب توجه ۲۸ امتیاز و نتیجه ۸۱ بر ۵۳ صاحب برتری شد تا با روحیه‌ای مناسب آماده پذیرایی از شیمیدُر قم در نخستین بازی خانگی این فصل لیگ برتر بسکتبال باشد.

امسال ۱۴ تیم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به شکل رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بعد از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، نوبت به انجام بازی‌های پلی‌آف خواهد رسید تا قهرمان فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا مشخص شود.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]