[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سردار سید محمود میر فیضی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار داشت: گشت هوشمند نیروی انتظامی راه اندازی شده است. وی گفت: جرائم سایبری در شهر قم با کاهش ۱۱ درصدی همراه بوده است و ۸۸۵ هزار سایت، کانال و بستر فضای مجازی مجرمانه شناسایی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سردار سید محمود میر فیضی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار داشت: گشت هوشمند نیروی انتظامی راه اندازی شده است.

وی گفت: جرائم سایبری در شهر قم با کاهش ۱۱ درصدی همراه بوده است و ۸۸۵ هزار سایت، کانال و بستر فضای مجازی مجرمانه شناسایی شدند که بالغ بر ۷۰ درصد آن در اینستاگرام شکل گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای عمل به وظایف بیست و یک گانه خود، پیوست‌های پژوهشی را در دستور کار قرار داده است، افزود: پیوست‌های پژوهشی شامل نهادینه سازی پاسخگویی و مطالبه گری، وظیفه‌مندی، ابزار شناسی، گفتمان سازی و جریان سازی فکری است.

وی با بیان اینکه بسیاری از موضوعات امنیتی را می‌توان با راهکارهای اجتماعی حل کرد، تصریح کرد: نیروی انتظامی در عرصه هوشمند سازی نظارتی بحث روان سازی ترافیکی را بیش از پیش جدی گرفته تا بتوان در عرصه فرهنگ سازی اقدامات موثرتری انجام داد.

[ad_2]