۹ ۴ محدودیت‌های ترافیکی رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه به تاریخ ۹۷/۰۸/۱۵ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه به تاریخ ۹۷/۰۸/۲۰ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد، محور‌های قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد و تربت حیدریه – مشهد وبالعکس ممنوع هست. سواری: رفت و آمد […]

 ۹ ۴

محدودیت‌های ترافیکی

رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه به تاریخ ۹۷/۰۸/۱۵ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه به تاریخ ۹۷/۰۸/۲۰ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد، محور‌های قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد و تربت حیدریه – مشهد وبالعکس ممنوع هست.

سواری:

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه به تاریخ ۹۷/۰۸/۱۸ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه می باشد.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ فردا از رودهن به سمت آمل (محور هراز) ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ فردا ۱۸ آبان‌ماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه می باشد.

وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی یا فاسد شدنی):

رفت و آمد انواع تریلر کامیون و کامیونت از کانون کرج – چالوس و برعکس هنوز ممنوع هست.

رفت و آمد تریلر‌ها در کانون هراز هنوز ممنوع هست.

رفت و آمد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۱۷ و ۱۸ آبان‌ماه ۹۷ تهران به آمل و برعکس ممنوع هست.

رفت و آمد تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا از تهران به قائمشهر و برعکس، ممنوع هست.

رفت و آمد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ جمعه به تاریخ ۹۷/۰۸/۱۸ در کانون آستارا- اردبیل و برعکس ممنوع هست.

رفت و آمد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا ۱۸ آبان‌ماه در محور‌های قدیم قزوین – رشت و برعکس ممنوع هست.

رفت و آمد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فردا در گروه رفت سلفچگان- شهر قم (به سمت قم) ممنوع بوده و مسیر جایگزین کانون اتوبان ساوه هست.