مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام نمود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه به تاریخ ۹۷/۰۴/۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج  یکطرفه می باشد. به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، طبق عکس ها […]

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام نمود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه به تاریخ ۹۷/۰۴/۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج  یکطرفه می باشد.

جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی/ کانون کندوان یک‌طرفه می‌شودبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، طبق عکس ها دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های رفت و آمد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و رفت و آمد در آنان به ‌روال عادی در جریان هست.

طی شبانه ‌روز گذشته، کل رفت و آمد ثبت ‌شده طبق آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۱۳ رفت و آمد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۴.۹ علاوه بر این قسمت وسایل نقلیه سنگین ۱۴ درصد، اوج رفت و آمد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین رفت و آمد بین ساعات ۴ تا ۵صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این مبحث می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای عزیمت انتخاب نمایند.

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه کرج – تهران، آزادراه کرج – قزوین، آزادراه قزوین – کرج، آزادراه تهران – کرج، تهران – شهریار، شهریار – تهران، آزادراه شهر قم – تهران، آزادراه تهران – شهر قم، آزادراه ساوه – تهران، بومهن – جاجرود، در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

تنگنا های ترافیکی چهارشنبه ۳۰ خرداد تا شنبه ۲ تیر ۹۷

۱.موتورسیکلت:

موتورسیکلت:رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه به تاریخ ۹۷/۰۳/۳۰ تا ساعت ۶ روز شنبه به تاریخ ۹۷/۰۴/۰۲ از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و کانون تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع هست.

۲.سواری:

 محور کندوان یک‌طرفه می‌شود

۳.نقلیه سنگین(به استثناء حمل کنندگان موادسوختی ویافاسدشدنی):

۳.۱- ۲.

کانون هراز‌ ۳۰ خرداد یک‌طرفه می‌شود

سواری:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه به تاریخ ۹۷/۰۴/۰۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه به تاریخ ۹۷/۰۴/۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می باشد.

ممنوعیت رفت و آمد به‌دلیل دخالت های جوی:

۱-

۲- ۱- کانون کندوان: رفت و آمد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از کانون کرج – چالوس و برعکس هنوز ممنوع هست.​

۳- الف- رفت و آمد تمام تریلرها هنوز ممنوع هست.

۴- ب- رفت و آمد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه به تاریخ ۹۷/۰۳/۳۰ و علاوه بر این از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ های ۹۷/۰۳/۳۱ و ۹۷/۰۴/۰۱ از کانون هراز ممنوع هست.

ممنوعیت رفت و آمد به‌دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

۱- ۱- محوررامیان- اولنگ–شاهرود، واقع در استان هایگلستان و سمنان، از به تاریخ ۲۹ فروردین۹۵ تا اطلاع بعدی، به سبب نبود امنیت کافی مسدود هست.

تنگنا رفت و آمد به‌دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

۱- ۲- کانون فرعی شمشک–دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، از به تاریخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی،به سبب نبود امنیت کافی مسدود هست.

۲- ​۳- کانون عجب شیر– آذرشهر( محدوده پل گله زار )، واقع در استان آذربایجان شرقی، از به تاریخ ۱۶ اسفند ۹۶ تا اطلاع بعدی، به سبب نبود امنیت کافی مسدود هست.

۳- ۴- کانون گیوی– خلخال ، واقع در استاناردبیل، از به تاریخ ۳۱ خرداد ۹۷ تا اطلاع بعدی، به سبب نبود امنیت کافی مسدود هست.

۵- ۱- کانون خلخال- اسالم، واقع در استان اردبیل، از به تاریخ ۱۰ اردیبهشت لغایت ۳۱ تیر ۹۷، به‌صورت ۲۴ ساعته، به‌ سبب اجرای عملیات بهسازی و تعریض، کیلومتر ۷ تا ۵۰۰+۱۸، در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و رفت و آمد از مسیر جایگزین کانون خلخال – پونل انجام می‌شود.

۶- ۱- آزاد راه تهران – شهر قم، واقع در استان تهران، از به تاریخ ۲ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۹۷، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و علاوه بر این روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۴ هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و علاوه بر این روزهای قبل و پس از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات انتصاب حفاظ بتنی مفصلی در رفو‍ژ میانی، حدفاصل کیلومتر ۳۷ تا ۵۸، رفت و آمد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- ۲- کانون کرج – چالوس، واقع در استان البرز، از به تاریخ ۲ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۹۷، روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۸ تا  ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ هر هفته ، بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و علاوه بر این روزهای قبل و پس از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، کیلومتر ۰ الی ۷۰، رفت و آمد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- ۳- آزاد راه تهران – کرج، واقع دراستان تهران، از به تاریخ ۹ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۹۷، از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ هر هفته، بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و علاوه بر این روزهای قبل و پس از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات انتصاب نیوجرسی مفصلی در رفیوژ میانی، حدفاصل کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۱۳، رفت و آمد همزمان بااجرای عملیات، بامحدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- ۵- آزادراه شهر قم – تهران، واقع در استان شهر قم، از به تاریخ ۵ خرداد لغایت ۲۰ شهریور ۹۷، از ساعت ۸ تا ۱۷، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و علاوه بر این روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۴ هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و علاوه بر این روزهای قبل و پس از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات حمل و انتصاب حفاظ مفصلی، کیلومتر ۱۵ تا ۲۸، رفت و آمد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- ۶- آزاد راه تهران – کرج – قزوین، واقع در استان البرز، از به تاریخ ۵ خرداد لغایت ۲۰ شهریور ۹۷، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ازساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و روزهای چهارشنبه ازساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ هر هفته بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و علاوه بر این روزهای قبل و پس از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات حفاظ های صلب مفصلی، کیلومتر ۵۰۰+۱۶(تیر۲۸۰) تا ۲۴(تیر۴۰۰) ، رفت و آمد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- ۷- آزاد راه تهران – کرج – قزوین ( گروه جنوبی – حدفاصل امامزاده طاهر تا پمپ بنزین آفتاب )، واقع در استان البرز، از به تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ شهریور ۹۷، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰ هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و علاوه بر این روزهای قبل و پس از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت، کیلومتر ۳۳ تا ۱۳، رفت و آمد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.