[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام حسن قمرزاده دبیر علمی همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی مسؤولان همایش ملی «دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی» از ارسال ۳۵۰ مقاله برای این همایش خبر داد و با بیان اینکه از ۶ […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام حسن قمرزاده دبیر علمی همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی مسؤولان همایش ملی «دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی» از ارسال ۳۵۰ مقاله برای این همایش خبر داد و با بیان اینکه از ۶ ملیت از طریق جامعه المصطفی(ص) در این همایش شرکت کرده اند، گفت: بیشترین مقالات از استان های اصفهان، تهران، مشهد و قم برای ما ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی از ۱۲ کتاب رونمایی خواهد شد، اظهار داشت: ۳ عدد از این کتب مجموعه مقالات علمی هستند که از سوی مراکزی همچون جامعه الزهرا(س)، مؤسسه قرآنی آیت الله معرفت و حوزه معصومیه خواهران تدوین شده اند.

حجت الاسلام قمرزاده با بیان اینکه برای همایش مذکور ۵ ویژه نامه تهیه شده است، ابراز داشت: مقالات این همایش از وزن علمی بالایی برخوردار بودند، از همین جهت پیش از آنکه همایش برگزار شود از سوی برخی مؤسسات علمی پذیرفته شده است.

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: یک چهارم مجلات علمی چاپ شده اند و این موضوع نشانگر سطح بالای کیفی مقالات همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی است.

وی با اشاره به برگزاری پنل ها و نشست های ارائه مقالات به صورت سخنرانی و یا پوستری گفت: پنل ها شامل بخش هایی همچون «اعجاز قرآن»، «تحریف ناپذیری قرآن»، «قرائات و جمع قرآن»، «مبانی و قواعد قرآن» هستند.

حجت الاسلام قمرزاده در پایان ابراز داشت: از مجموع مقالا تعداد ۳۵ عدد آنها مقالات برتر هستند که در پنل ها به رقابت می پردازند و با رأی داوران ۲ عدد از آنها انتخاب می شوند؛ همچنین در روز همایش نیز از تعداد ۱۰ مقاله برتر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد./۸۴۱/پ۲۰۲/ب۱

[ad_2]