[ad_1] ناصر حمزه‌ای در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا از طرف هسته‌های مشاوره نواحی و مناطق، گروهی در فضای مجازی ایجاد شده تا دانش آموزان مدارس متوسطه دوم (پایه چهارم) ارتباط مشاوره‌ای جهت راهنمایی و مشاوره و کاهش استرس داشته باشند. وی گفت: اطلاع رسانی مداوم متن و فیلم آموزشی […]

[ad_1]

ناصر حمزه‌ای در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا از طرف هسته‌های مشاوره نواحی و مناطق، گروهی در فضای مجازی ایجاد شده تا دانش آموزان مدارس متوسطه دوم (پایه چهارم) ارتباط مشاوره‌ای جهت راهنمایی و مشاوره و کاهش استرس داشته باشند.

وی گفت: اطلاع رسانی مداوم متن و فیلم آموزشی در فضای رواق قم ویژه مدیران و مربیان پرورشی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: دوره مجازی ضمن خدمت با موضوع پیشگیری از بیماری‌های حاد تنفسی برای فرهنگیان برگزار شده است.

وی گفت: ارائه مطالب در حوزه فرهنگی و هنری در کانال‌های مدارس این استان از جمله ارسال سرودها، فیلم‌های کوتاه دانش آموزی و برگزاری مسابقات مختلف نقاشی و ارسال داستان‌های کوتاه متنی و معرفی لینک رمان‌های صوتی به دانش آموزان از دیگر برنامه‌های انجام گرفته طی این مدت با توجه به شیوع ویروس کرونا بوده است.

حمزه‌ای ابراز کرد: دوره چهل روزه حفظ جز ۳۰ به صورت مجازی (چله حفظ) در مدارس از طریق ارسال صوت در فضای مجازی در حال انجام است.

وی با اشاره به تهیه فیلم جهت آماده سازی در مسابقات قرآن، عترت و نماز افزود: جشنواره قصه نویسی برای دوره ابتدایی در قم برگزار شده است و دانش آموزان تا ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را در فضای مجازی ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: مسابقه دانش آموزی با موضوع نقاشی و دلنوشته و پیام دانش آموزی برای پرسنل مراکز درمانی و پرستاران برگزار می‌شود.

[ad_2]