[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، جشنواره مطبوعاتی با نام مثل گوهرشاد به همت شبکه فعالان فراگیر عفاف و حجاب کشور و با همکاری مرکز تأمین و تحلیل محتوای مطبوعات انقلاب اسلامی(متمم) به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد برگزار می‌شود. از محورهای جشنواره می توان به بررسی ابعاد و زوایای کشتار وحشیانه […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، جشنواره مطبوعاتی با نام مثل گوهرشاد به همت شبکه فعالان فراگیر عفاف و حجاب کشور و با همکاری مرکز تأمین و تحلیل محتوای مطبوعات انقلاب اسلامی(متمم) به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد برگزار می‌شود.

از محورهای جشنواره می توان به بررسی ابعاد و زوایای کشتار وحشیانه مردم در مسجد گوهرشاد به دست رژیم پهلوی، تلاش همه‌جانبه رژیم پهلوی در استحاله هویت ایرانی اسلامی و نقش استعمار خارجی در این روند، نقش عفت و حجاب در افزایش عزت نفس و کرامت بانوان، نقش عفت و حجاب در شکل‌گیری و حفظ کیان خانواده و نقش و وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی و مجموعه‌های خودجوش فرهنگی در زمینه حجاب اشاره کرد.

همچنین لزوم چرایی و چگونگی انجام وظیفه شهروندی امر به معروف و نهی از منکر و نقش آن در اصلاح رفتار اجتماعی، بررسی نقش مقوله‌هایی، چون غیرت و ناموس در فرهنگ ایرانی، بررسی دلایل برخی از روند‌های کشور‌های غربی در خصوص تصویب قوانین مربوط به پوشش در محیط‌های اداری، مدارس و دانشگاه‌ها، بررسی تجارب موفق در خصوص تبلیغ حجاب، بررسی دلایل پابرجا باقی‌ماندن باور عمومی نسبت به عفت و حجاب و تبیین الگوی رفتاری حضرت معصومه(س) به عنوان اسوه‌ی عفت و حیا برای دختران از محورهای جشنواره مطبوعاتی مثل گوهرشاد به شمار می روند.

تحلیلگران، نویسندگان و خبرنگاران می‌ توانند آثار خود را در سه قالب، گزارش با حداقل۱۵۰۰ کلمه، یادداشت با حداقل ۱۰۰۰ کلمه و مصاحبه تفصیلی با حداقل ۲۰۰۰ کلمه از طریق شبکه‌های اجتماعی تا ۲۷ تیرماه به شماره ۰۹۳۰۱۶۶۶۰۸۷ ارسال کنند.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در جشنوار مطبوعاتی مثل گوهرشاد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس @motammamplus در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند./۱۳۲۴/ت۳۰۳/ب۱

[ad_2]