معاون حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری جشن‌های دهه کرامت گفت: ستاد آئین‌های فاطمی برنامه‌های مناسبی برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت انجام داده و امشب این جشن‌ها در حرم حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود. به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام صفر فلاحی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی […]

معاون حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری جشن‌های دهه کرامت گفت: ستاد آئین‌های فاطمی برنامه‌های مناسبی برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت انجام داده و امشب این جشن‌ها در حرم حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود.

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام صفر فلاحی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی مناسبی برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت انجام شده و در این زمینه آستان حرم حضرت معصومه(س) ستاد آئین‌های فاطمی را تشکیل داده است.

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری جشن‌های دهه کرامت افزود: ستاد آئین‌های فاطمی برنامه‌های مناسبی برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت انجام داده است که امشب این جشن‌ها در حرم حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود.

فلاحی معرفی ائمه (ع) به نسل جوان را موضوع مهمی دانست و بیان کرد: همایش در پناه بانو ویژه بانوان در دهه کرامت با حضور زائران و مجاوران برگزار می‌شود، برنامه در زمینه شخصیت شناسی طراحی شده است که شخصیت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را معرفی می‌کند.

وی گفت: کاروان‌هایی به ۱۴ استان اعزام می‌شوند که سفیران کریمه اهل بیت (ع) هستند که قرار است با حضور در استان‌های مختلف به معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) می‌پردازند.

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به برنامه‌های حرم کریمه اهل بیت (ع) در دهه کرامت افزود: این برنامه‌ها امشب در حرم حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود که استقبال از کاروان خورشید، نقاره زنی و جشن‌های شب میلاد است که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم