[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در سال منتهی به رقابت‌های شانزدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال، بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در اوج حساسیت برگزار می‌شود و بازیکنان شاغل در لیگ به دنبال جلب نظر کادر فنی تیم ملی برای جام ملت‌های ۲۰۲۰ هستند. به […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در سال منتهی به رقابت‌های شانزدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال، بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در اوج حساسیت برگزار می‌شود و بازیکنان شاغل در لیگ به دنبال جلب نظر کادر فنی تیم ملی برای جام ملت‌های ۲۰۲۰ هستند.

به همین دلیل ۱۴ تیم حاضر در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نیم‌فصل دوم بازی‌های لیگ را جذاب‌تر کرده‌اند و یکی از تیم‌های مدعی این فصل سوهان محمد سیمای قم است که هم اکنون در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و به دنبال نخستین قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر است.

شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم بعد از پیروزی خانگی ۷ بر ۲ مقابل تیم انتهای جدولی شاهین کرمانشاه، این هفته یک دیدار فوق‌العاده سخت و نفس‌گیر در مقابل تیم بالانشین جدول یعنی صنایع گیتی‌پسند اصفهان دارند، دو تیمی که رده‌های دوم و چهارم جدول را در اختیار دارند.

مسابقه تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سوهان محمد سیمای قم از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه در حالی به میزبانی اصفهانی‌ها در سالن پیروزی برگزار می‌شود که در حال حاضر تیم گیتی‌پسند با کسب ۳۲ امتیاز رده دوم جدول را در اختیار دارد و تیم سوهان با کسب ۲۸ امتیاز چهارم است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم مس سونگون با ۳۵ امتیاز جایگاه نخست را به خود اختصاص داده، گیتی‌پسند با ۳۲ امتیاز دوم است، فرش‌آراء مشهد با ۳۰ امتیاز در مکان سوم ایستاده و تیم سوهان محمد سیمای قم با ۲۸ امتیاز در جایگاه چهارم به لیگ ادامه می‌دهد.

موضوع مهم در جدال رقبای قم و اصفهانی، به رویارویی دو برادر موفق فوتسال ایران یعنی محسن حسن‌زاده سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم و علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم گیتی‌پسند اختصاص دارد، قطعا تقابل آنها در مسابقه عصر یکشنبه دو تیم بر جذابیت‌های بازی خواهد افزود.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]