×
×

حاج قاسم سلیمانی شاخ فتنه استکباری را شکست

  • کد نوشته: 26950
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، «آیت‌الله اعرافی» در دیدار جمعی از علمای هند، که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، گفت: در آغازین روزهای چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، برای بسیاری تصورشدنی نبود که از ایران انقلابی سرچشمه بگیرد و معادلات جهان را تغییر دهد. وی افزود: در آغاز […]

    حاج قاسم سلیمانی شاخ فتنه استکباری را شکست
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، «آیت‌الله اعرافی» در دیدار جمعی از علمای هند، که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، گفت: در آغازین روزهای چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، برای بسیاری تصورشدنی نبود که از ایران انقلابی سرچشمه بگیرد و معادلات جهان را تغییر دهد.

    وی افزود: در آغاز طلبگی و مبارزات انقلابی، آینده‌ای برای خود غیر از تحصیل و زندانی و شاید اعدام متصور نبودیم، زیرا کسی تصور نمی‌کرد چنین انقلابی در آفاق جهانی، دنیا را این گونه تغییر دهد.

    مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: در اوایل سیر انقلاب در مبارزات انقلابی به یاد داریم که حتی در نزدیکی انقلاب هم کسی باور نمی‌کرد قرار است چنین انقلابی مستقر شود. حتی در اواخر دوران ستم‌شاهی نیز در راه‌پیمایی‌ها کسی تصور نمی‌کرد انقلاب به جایی برسد، ولی امام(ره) همیشه به ما روحیه می‌دادند که این انقلاب به نتیجه می‌رسد.

    رئیس هیئت امنای جامعهالمصطفی گفت: فجر انقلاب در تاریک‌‌ترین شب‌های سیاه به نتیجه رسید. این تحول درونی در جامعه و سپس تحول بیرونی برای همه مردم باورنکردنی بود. پس از پیروزی انقلاب عنوان می‌شد که این انقلاب به یک دهه هم نمی‌رسد، ولی امروز سال‌های انقلاب به اربعین رسید و از آن هم گذشت.

    آیت‌الله اعرافی تصریح کرد: امروز با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، وارد فضای جدید شده‌ایم. این انقلاب از حوزه استخراج شد. پدیده دومی که کسی باور نمی‌کرد، این بود که ایران روزی به محور مقاومت علیه استکبار جهانی در منطقه مبدل شود. این تحولات به معنای نصرت الهی بود.

    مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: اتفاق تاریخی پس از شهادت «سردار سلیمانی» آن بود که ایران بتواند پایگاه رسمی امریکا را به شکل رسمی موشک‌باران کند. این مسئله برای سیاستمداران دنیا حتی روس‌ها هم باورکردنی نبود که ایران چنین پاسخی به امریکا بدهد.

    وی گفت: ما با دنیا سر جنگ نداریم، ولی دنیا باید تغییر کند و ظلم بزرگی را که در حق مردم مظلوم در جهان انجام می‌شود، درک نماید. با همه این توطئه‌ها مانند تحریم‌های بی‌نظیر ضد ایران، مردم، علما و بزرگان و… در این مسیر ثابت خواهند بود.

    آیت‌الله اعرافی تصریح کرد: در هندوستان باید وضعیت مسلمانان و همچنین وحدت در این کشور تقویت شود. باید رابطه بسیار خوبی با برادران اهل سنت داشته باشیم و با همه مذاهب و ادیان رابطه خوبی برقرار سازیم.

    وی افزود: مسلمانان باید نقش مهمی در پیشرفت کشورشان داشته باشند. وظیفه روحانیت در حمایت از حوزه هند مهم است، ولی علمای هندوستان نقش اصلی در این زمینه دارند.

    مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: امروزه طلاب مستعد و بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه تحصیل می‌کنند. جامعه مسلمان هند دو برابر جمعیت ایران و نیازمند حضور علمای قوی، صاحب‌نظر و فعال است.

    حاج قاسم سلیمانی شاخ فتنه استکباری را شکست

    رئیس هیئت امنای جامعهالمصطفی با اشاره به طرح خیانت‌بار معامله قرن بیان کرد: همه مسلمانان و حوزه‌‌های علمیه جهان اسلام باید موضع فعال و روشنی در این قبال داشته باشیم. این حوادث و پروژه‌های تروریستی در منطقه، برای افزایش امنیت اسرائیل بود. حاج قاسم سلیمانی شاخ این فتنه استکباری را شکست.

    آیت‌الله اعرافی تصریح کرد: اگر داعش پیش می‌رفت، نوامیس جهان اسلام در خطر بود و اگر ایشان و این فرماندهی نبود، بی‌شک نقشه‌های استکبار در منطقه عملی می‌شد./۱۳۷۰/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.