×
×

حاج قاسم سلیمانی چه کسی بود؟

  • کد نوشته: 26701
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای در رهنمودهای گوهربار خویش درباره فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی می‌فرمایند «شهادت دُرّ گرانبهایی است که بعد از جنگ به هر کس نمی‌دهند، ما فقه بـه معنـای واقعی کلمـه و قرآنی آن را در میدان جنگ آموخته‌ایم. امروز، به فضل همین شهادت‌ها و به برکت […]

    حاج قاسم سلیمانی چه کسی بود؟
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای در رهنمودهای گوهربار خویش درباره فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی می‌فرمایند «شهادت دُرّ گرانبهایی است که بعد از جنگ به هر کس نمی‌دهند، ما فقه بـه معنـای واقعی کلمـه و قرآنی آن را در میدان جنگ آموخته‌ایم.

    امروز، به فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و ملت‌ها آبرو و عزت را این گونه باید پیدا کنند.

    شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است و همه کسانی که در جنگ تحمیلی هشت ساله، چه با حضور خود یا فرزندان و عزیزانشان، حضور و فعالیتی داشته‌اند، مخصوصاً خانواده شهیدان عزیز و جانبازان و اسیران گرامی، باید بدانند که در امتحانی بزرگ شرکت کرده و در آن سربلند بیرون آمده‌اند؛ فرزندان شهدا بدانند که پدران آنان موجب شدند که اسلام، در چشم شیطان‌ها و طاغوت‌های عالم، ابهت پیدا کند.

    ایستادگی در مقابل دشمنان مقتدر و مسلط، زورگوی ظالم و پرروی گستاخ، کار بسیار بزرگی است. این همان کاری است که مردم ما کردند و عظمت ملت ما به خاطر همین شهادت جوانان شما و شجاعت فرزندانتان بود؛ شهید جانش را فروخته و در مقابل آن، بهشت و رضای الهی را گرفته است که بالاترین دستاوردهاست. به شهادت در راه خدا، از این منظر نگاه کنیم، شهادت، مرگ انسان‌های زیرک و هوشیار است که نمی‌گذارند این جان، مفت از دستشان برود و در مقابل، چیزی عایدشان نشود ».

    واحد مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت در راستای ارج نهادن به فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی و همچنین در راستای ترویج سیره و سبک زندگی شهدای امروز به ویژه شهدای مدافع حرم اقدام به برگزاری حلقه معارفی «حاج قاسم سلیمانی چه کسی بود؟» در رواق خواهران حرم مطهر بانوی کرامت کرده است.

    در این حلقه معارفی که به صورت ثابت در نوبت عصر روزهای سه‌شنبه در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود، خانم حیدری مجد از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران سیره و سبک زندگی سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برای بانوان حاضر در رواق تبیین می‌کند.

    این حلقه معارفی تا پایان بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

    همچنین در نوبت صبح روزهای پنجشنبه نیز حلقه معارفی «تربیت فرزندان ولایی و شهادت‌طلب و شاخصه‌های آن» با سخنرانی خانم شاه جعفری ویژه بانوان در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود./۱۳۷۰/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.