×
×

حادثه انفجار منزل مسکونی در قم ۶ مصدوم و ۲ کشته داشت – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 30570
  • [ad_1] حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه، با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات و خارج کردن مصدومان حادثه انفجار منزل مسکونی در خیابان انصارالحسین قم تا ساعت ۱۴ امروز ادامه داشت، گفت: در مجموع ۸ نفر از زیر آوار خارج شدند که در میان مصدومان یک کودک […]

    حادثه انفجار منزل مسکونی در قم ۶ مصدوم و ۲ کشته داشت – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه، با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات و خارج کردن مصدومان حادثه انفجار منزل مسکونی در خیابان انصارالحسین قم تا ساعت ۱۴ امروز ادامه داشت، گفت: در مجموع ۸ نفر از زیر آوار خارج شدند که در میان مصدومان یک کودک دوساله وجود دارد.

    وی با بیان اینکه دقایقی قبل یک دختر ۱۵ ساله نیز با کمک امدادگران از زیر آوار خارج و تحویل نیروهای اورژانس شد، گفت: طبق گفته ساکنین این منزل فرد دیگری در خانه تخریب شده وجود نداشته است.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه منطقه هنوز ایمن نیست و احتمال حادثه همچنان وجود دارد، اعلام کرد: عملیات جست‌وجو برای نجات افراد دیگری که احتمالاً در محل حضور داشته باشند برای اطمینان بیشتر ادامه دارد.

    ساعت ۱۰:۴۹ صبح امروز سه‌شنبه خبر انفجار در منزل مسکونی در کوچه ۱۴ خیابان شیرودی بلوار انصارالحسین به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی سازمان جهت امداد رسانی و آواربرداری به محل اعزام شدند.

    در این حادثه منزل دو طبقه و بخشی از ساختمان همسایه به طور کامل تخریب شد.

    سه خودرو نجات و سه خودرو عملیاتی حریق به محل این حادثه اعزام شدند و ۲۰ آتش‌نشان پشتیبان و مجموعاً ۵۰ آتش‌نشان در محل حضور دارند و ایستگاه‌های پشتیبان هم در صورت نیاز آماده اعزام نیروها هستند.

    بر اساس اعلام مسئولان سازمان آتش نشانی قم، بعد از آواربرداری و ایمن‌سازی، واحد بررسی و تشخیص اعزام شده تا علت یابی حادثه صورت گیرد.

    فوت دو نفر در حادثه انفجار منزل مسکونی

    مهدی فراهانی، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم نیز در رابطه با این حادثه اظهار داشته است: این حادثه امروز صبح اتفاق افتاد که ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه نیروهای اورژانس در محل حاضر و با کمک دیگر نیروهای امدادی در راستای خدمات رسانی تلاش کردند.

    وی افزود: متأسفانه در این حادثه ۶ نفر مصدوم و دو نفر نیز جان خود را از دست دادند، در میان فوتی‌ها یک کودک دو ساله وجود دارد.

    سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: نیروهای اورژانس با شش دستگاه آمبولانس به مدت ۳.۵ ساعت حضور داشتند و تیم مدیریت در صحنه اورژانس نیز تلاش کرد تا خدمات اورژانسی با سرعت انجام شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.