[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام فرهاد حسن زاده از مبلغان برجسته  و از طلاب جهادی امروز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت. وی که متولد روستای سیریز از توابع شهرستان زرند در استان کرمان بود و سال ها مسؤولیت گروه تبلیغی جهادی جواد الائمه را برعهده داشت، اخیرا به بیماری دیابت […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام فرهاد حسن زاده از مبلغان برجسته  و از طلاب جهادی امروز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

وی که متولد روستای سیریز از توابع شهرستان زرند در استان کرمان بود و سال ها مسؤولیت گروه تبلیغی جهادی جواد الائمه را برعهده داشت، اخیرا به بیماری دیابت دچار شده بود.

از جمله خدمات وی می‌توان به کارهای تبلیغی، خدمت رسانی و جهادی در سراسر کشور به ویژه مناطق جنوب کرمان اشاره کرد که به عنوان باقیات الصالحات از وی به یادگار مانده است.

مجالس عزاداری، سخنرانی و روضه خوانی وی در استان کرمان جزو شلوغ ترین جلسات به شمار می رفت و جوانان و نوجوانان ارادت خاصی به وی داشتند.

برخورداری از اخلاق حسنه، ارادت ویژه به اهل بیت(ع) و توجه ویژه به مناطق محروم از جمله ویژگی های وی به شمار می رفت.

حجت الاسلام مهدی جعفری نماینده طلاب شهرستان های زرند و کوهبنان در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در پی درگذشت حجت الاسلام حسن زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

همچنین حجج اسلام عباس جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان و مرتضی جعفری امام جمعه بخش طغرالجرد نیز در پیامی مشترک درگذشت این طلبه جهادی و انقلابی را تسلیت گفتند./۱۳۳۰/ج

[ad_2]