×
×

حج امسال در یک شرایط خوب و ایده آل برگزار شد

  • کد نوشته: 7474
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: علی‌رغم تمام مشکلات موجود دست‌اندرکاران حج تمام تلاش خود را کردند تا حج امسال در یک شرایط خوب و ایده آل برگزار شود.

    حج امسال در یک شرایط خوب و ایده آل برگزار شد
  • به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی قاضی عسگر ظهر امروز در دیدار و جمعی از مسئولان حج و زیارت با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: حجاج ایرانی از نظر نظم و انضباط در حج امسال از جمله کشورهای برجسته بود که توجه تمام عوامل اجرایی و حجاج سایر کشورها را در بر داشت.

    وی با تأکید بر مشکلات موجود در برگزاری حج افزود: علی‌رغم تمام مشکلات موجود دست‌اندرکاران حج تمام تلاش خود را کردند تا حج امسال در یک شرایط خوب و ایده آل برگزار شود.

    نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: در حج امسال بالغ‌بر ۱۵ هزار نفر از برادران اهل سنت ایرانی به حج اعزام شدند که نسبت به سال‌های اخیر رشد مناسبی را نشان می‌دهد.

    قاضی عسگر ادامه داد: امیدواریم با عنایات بیشتر مراجع بتوانیم در سال‌های آینده مراسم حج را بهتر از امسال برگزار کنیم و شکوه و عظمت آن را بیش از گذشته سازیم.

    وی با تأکید بر مجاهدت‌های شهید مدافع حرم محسن حججی تصریح کرد: صبر و مقاومت خانواده این شهید گران‌قدر مثال‌زدنی است همچنین شهادت محسن حججی موجی از عشق و محبت را در دل‌های مردم به وجود آورده به‌نحوی‌که برخی از حجاج حج خود را به نیابت از وی به‌جا آوردند.

    رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این دیدار عنوان کرد: حج امسال در مقایسه با سال‌های اخیر متفاوت بود و تمام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نیز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم در نظر گرفته‌شده بود.

    حمید محمدی تأکید کرد: علی‌رغم کمبود زمان برای هماهنگی با مسئولان سعودی متصدیان حج و زیارت ایران بهترین و مجهزترین مکان را برای استقرار و پشتیبانی زائران در اختیار گرفتند که حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی تمام عوامل برگزاری این مراسم عبادی بود.

    وی با بیان حوادث تلخ حج ۹۴ تأکید کرد: در حج امسال هیچ مشکلی در زمینه‌های گوناگون به وجود نیامد و تمام نگرانی‌های حجاج و خانواده‌های آن‌ها از پیش مرتفع شده بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.