×
×

حداکثر دمای هوای قم ۱۱ درجه می‌شود/ بارش باران طی ۴ روز آینده – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 29680
  • [ad_1] مرتضی صبوری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار کرد: آسمان قم طی امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید است که این وضعیت تا جمعه تا ادامه می‌یابد. وی افزود: سرعت وزش باد طی امروز بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر […]

    حداکثر دمای هوای قم ۱۱ درجه می‌شود/ بارش باران طی ۴ روز آینده – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    مرتضی صبوری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار کرد: آسمان قم طی امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید است که این وضعیت تا جمعه تا ادامه می‌یابد.

    وی افزود: سرعت وزش باد طی امروز بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا ۱۳ درجه و حداقل دمای هوا ۲۱ درجه است.

    کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای این استان در روز چهارشنبه نیمه ابری گاهی ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و در اواخر وقت در ارتفاعات همراه با بارش باران و برف خواهد بود.

    وی اضافه کرد: سرعت وزش باد فردا چهارشنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی و حداقل دمای هوا ۱۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه پیش بینی می‌شود.

    صبوری، هوای این استان را در روز پنجشنبه نیمه ابری در برخی ساعات همراه با بارش متناوب باران و در ارتفاعات بارش برف اعلام کرد و افزود: آسمان قم در روز جمعه نیمه ابری گاهی ابری و در پاره‌ای از نقاط شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

    وی ادامه داد: سرعت وزش باد پنجشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و حداقل دمای هوا پنج درجه و حداکثر دمای هوا ۱۱ درجه و حداقل دمای هوای روز جمعه ۹ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه پیش بینی می‌شود.

    این کارشناس هواشناسی استان قم گفت: میزان بارش باران شب گذشته در شهر قم ۲ دهم میلی متر و بیشترین میزان بارندگی نیز در روستای کرمجگان با چهار و سه دهم میلی متر بارندگی بوده است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.