رئیس شورای شهر قم در پیامی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین گفت: عزت نفس، خود باوری و اعتقاد به توان داخلی هدیه بزرگ انقلاب اسلامی به مردم و مسؤولان بود.

به گزارش شهرکریمه ، در پیام ولی الله بیاتی آمده است: روز دوازدهم فروردین، روز بروز شخصیت انقلابی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی ایران به رهبری شجاعانه امام خمینی(ره) است که ان شاالله زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان سرتاسر از ظلم و تاریکی خواهد بود.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این روز بزرگ و این یوم الله پر برکت نمود حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال و آرزوهای حیوانی خود می‌دانند.

در بخش دیگری از پیام رئیس شورای شهر قم آمده است: در این روز، برگی زرین به تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزوده شد و ساختار جدید سیاسی اجتماعی و دینی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم یعنی ۹۸ درصد آرای ملت مسلمان ایران تثبیت شد.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ بر این باور هستم که عزت نفس، خود باوری و اعتقاد به توان داخلی هدیه بزرگ انقلاب اسلامی به مردم و مسؤولان بود و باید همانطور که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود فرمودند حرکت مقتدرانه این نظام مقدس را با توجه واقعی به اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید ملی در تمام عرصه‌ها ادامه داد.