رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: اگر با این سرعت اقدامات مدیریت شهری پیش رود شاهد خواهیم بود شهر قم طی سال‌های آینده به نقطه مطلوب خود برسد.

به گزارش شهرکریمه در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر قم با شهردار و مدیران شهری، با تاکید بر اینکه حضور در جایگاه خدمت به مردم فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است اظهار کرد: همه ما باید تلاش خود را به کار گرفته و از این فرصت به خوبی در راستای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت باشد گفت: شرایط ایده‌آلی در شهرداری برقرار شده و شاهد رضایت‌مندی مردم از سیستم مدیریت شهری هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه باید خدمات شهری توسعه یابد خاطرنشان کرد: مشکلات و نواقص را نمی‌توان انکار کرد ولی باید تلاش کنیم که آنها را برطرف کنیم.

وی همراهی ویژه شورای اسلامی شهر قم با شهرداری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این بوده که با تعامل و گفت‌وگو راه را برای حرکت گسترده و رو به جلوی مدیریت شهری فراهم کنیم.

بیاتی سرعت بالای اجرای پروژه‌های عمرانی را یادآور شد و افزود: مردم اگر ببینند کار به درستی پیش می‌رود مشکلات را می‌پذیرند و در غیر این‌صورت عدم رضایت‌مندی عمومی را خواهیم داشت.

وی تصویب بدهی شهرداری از دولت را مورد تاکید قرار داد و گفت: این بدهی بار زیادی از دوش شهرداری برداشته و گام بزرگی برای رشد و توسعه شهر قم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عملکرد مسوولان را پیش چشم مردم دانست و گفت: تنها هدف ما این است که با عملکرد خود وظیفه‌مان را به نمایش گذاشته و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر با این سرعت اقدامات مدیریت شهری پیش رود شاهد خواهیم بود شهر قم طی سال‌های آینده به نقطه مطلوب خود برسد.