[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) صبح امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان، مسئولان و نمایندگان تیم‌های حاضر در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. با اعلام فدراسیون کشتی، یازده تیم در مسابقات کشتی فرنگی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) صبح امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان، مسئولان و نمایندگان تیم‌های حاضر در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

با اعلام فدراسیون کشتی، یازده تیم در مسابقات کشتی فرنگی حضور دارند که در سه گروه حریفان خود را شناختند. در گروه “ج” این مسابقات تیم شهدای مدافع حرم قم با قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها یعنی بازار بزرگ ایران و همچنین تیم هیئت کشتی یزد همگروه شد.

در ترکیب تیم بازار بزرگ ایران علیرضا نجاتی ستاره جوان کشتی قم و در بین دوبنده پوشان تیم هیئت کشتی یزد هم هادی علیزاده پورنیا فرنگی کار با سابقه و مطرح قمی حضور دارد تا در برابر نماینده شهر خود یعنی شهدای مدافع حرم صف آرایی کنند.

در گروه الف این پیکارها تیم‌های هیئت کشتی سیرجان، فولاد اکسین خوزستان، آریوبرزن بهبهان و رعد پدافند ارتش با هم سرشاخ می‌شوند و در گروه ب این مسابقات تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، صبانور کردستان، احتشام گستر خوزستان و هیئت کشتی خراسان جنوبی با یکدیگر مصاف می‌دهند.

لیگ برتر کشتی ایران شهریور ماه برگزار می‌شود.

[ad_2]