مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از حضور بیش از یک هزار زائر غیر ایرانی خانم در ایام نوروز در این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی زاده   با اشاره به اقدامات واحد روابط عمومی و بین‌الملل خواهران مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: این واحد با فعالیت ۶۵ خادم زبان دان کار خدمات‌رسانی به زائران و میهمانان غیرایرانی خواهر را عهده‌دار است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات به زائرین و مسافران غیر ایرانی در این مکان مقدس همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه از آغاز فعالیت‌های نوروزی این واحد تاکنون به بیش از یک هزار بانوی غیر ایرانی در مسجد مقدس جمکران خدمات اعتقادی و راهنمایی ارائه داده است، افزود: کارشناسان زبان دان این واحد که عمدتاً دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری هستند با تسلط به زبان‌ها اردو، عربی، انگلیسی، ترکی، آلمانی و فرانسوی هدایت و راهنمایی این زائران را عهده دار هستند.

هاشمی‌زاده ادامه داد: بیان تاریخچه و اعمال مسجد مقدس جمکران، بیان مسائل و شبهات مهدوی و اقداماتی از این دست از جمله وظایف خادمان فعال در این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون زائران و گردشگران خارجی از کشورهای هندوستان، عراق، آمریکا، تاجیکستان، بحرین، لبنان و پاکستان در ایام نوروز به این مکان مقدس مشرف شده‌اند.