[ad_1] محمد جواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات تیراندازی آزاد کشور در بخش بانوان روزهای پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه در محل فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود و تیم تیراندازی بانوان قم با پرتعدادترین تیم خود در تمام ادوار در این مسابقات حضور دارد. وی افزود: […]

[ad_1]

محمد جواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات تیراندازی آزاد کشور در بخش بانوان روزهای پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه در محل فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود و تیم تیراندازی بانوان قم با پرتعدادترین تیم خود در تمام ادوار در این مسابقات حضور دارد.

وی افزود: برای نخستین بار و در آماری بی سابقه، ۱۷ دختر تیرانداز قمی در مسابقات آزاد کشور حضور خواهند داشت و حضور این تعداد تیرانداز قمی ظرفیت‌های قم برای حضور قدرتمندتر در لیگ برتر تیراندازی بانوان را تقویت می‌کند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: در رشته تفنگ بادی مرضیه کشکولی در رده سنی جوانان، ستایش نادرپناه در رده سنی نوجوانان، ریحانه پورقبادی در رده سنی نوجوانانان تیراندازان پایه قم هستند و ۷ تیرانداز نیز در بخش بزرگسالان مسابقه می‌دهند.

متقیان نژاد بیان داشت: ذکیه سعدی، فاطمه حسین زاده، فاطمه علیمردانی، عطیه قدمی، نرگس کولیوندی، محدثه بهروز و اشرف علی حسینیدر بخش تفنگ بادی در رده بزرگسالان در راند اول یا دوم وارد مسابقه می‌شوند و ۷ تیرانداز قمی نیز در تپانچه مسابقه می‌دهند.

وی عنوان کرد: فرزانه حسین زاده و فاطمه شکری در رده سنی نوجوانان و خدیجه هاشمی، سیده مطهره رکنی حسین، نرجس صباغی، ایمان عفراوی و مهدیه کشکولی در رده سنی بزرگسالان سایر نفرات تیم تیراندازی قم در بخش تپانچه را تشکیل می‌دهند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: در بخش مردان و در مرحله دوم مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور، هادی غرباقی از قم توانست مقام سوم را در رشته تفنگ بادی بزرگسالان کسب کند.

[ad_2]