[ad_1] جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: ووشوی قم موفقیت تازه‌ای را تجربه کرده است و پس از سال‌ها غیبت ووشوی قم در تیم‌های ملی، یک ووشوکار جوان از قم در مسابقات جوانان آسیا در برونئی حضور خواهد داشت و این یک اتفاق مسرت بخش و مهم برای ووشوی قم است. وی […]

[ad_1]

جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: ووشوی قم موفقیت تازه‌ای را تجربه کرده است و پس از سال‌ها غیبت ووشوی قم در تیم‌های ملی، یک ووشوکار جوان از قم در مسابقات جوانان آسیا در برونئی حضور خواهد داشت و این یک اتفاق مسرت بخش و مهم برای ووشوی قم است.

وی افزود: مهدی اکبری مقدم ووشوکار قمی فیکس تیم ملی ووشوی جوانان برای مسابقات آسیایی برونئی شد و پس از گذشت سال‌ها از حضور امیر نجفی، اولین ووشوکار قم در میادین بین المللی، اکنون ووشوی قم بار دیگر در تیم ملی ورزشکار دارد و این سرآغاز حضور ووشوکاران قمی در تیم‌های ملی در آینده است.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: اکبری مقدم به عنوان نفر سوم انتخابی تیم ملی به اردو رفت و در انتخابی درون اردویی با پیروزی بر رقبای خود پیراهن تیم ملی را به دست آورد به طوری که در آخرین دور انتخابی باید ۲ مسابقه از ۳ مسابقه را از حریف اردبیلی خود می‌برد و با وجود شکست در اولین مسابقه ناامید نشد و با ۲ برد پی در پی در یک روز، دست به کار بزرگی زد.

محمدزاده بیان داشت: این موفقیت برای ووشوی قم از این نظر حائز اهمیت است که ووشوی قم در چند سال گذشته نتوانسته بود در سطح ملی حرفی برای گفتن داشته باشد اما تحول در ووشوی قم آغاز شده است و از نشانه‌های این تحول علاوه بر ملی پوش شدن اکبری مقدم، صعود ۱۰ پله‌ای هیئت ووشوی قم در رده بندی هیئت‌های استانی فدراسیون ووشوی است.

وی عنوان کرد: اردوی تیم ملی ووشوی جوانان نیز در قم برپا شده است و ملی پوشان ساندا در قم تمرین می‌کنند تا به آمادگی لازم برسند و تیم ملی تابستان برای حضور در مسابقات جوانان آسیا در برونئی عازم این کشور شرق آسیا می‌شود.

[ad_2]