آیت الله اعرافی با حضور در شهرستان شادگان از اقدامات سازندگی گروه امام موسی صدر بازدید و در جریان آخرین فعالیت های انجام شده قرار گرفت.

به گزارش شهرکریمه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، با حضور در شهرستان شادگان از فعالیت های اردوی سازندگی گروه بین المللی امام موسی صدر بازدید به عمل آورد.

براساس این گزارش، آیت الله اعرافی در این بازدید از فعالیت های اردوی سازندگی گروه بین المللی امام موسی صدر که در روستاهای محروم شهرستان شادگان به فعالیت می پردازند، آگاه و خود نیز به جمع این خیل خدمت رسان پیوست.

بنابراین گزارش، اردوی سازندگی گروه بین المللی امام موسی صدر با حضور بیش از ۱۶۰ طلبه غیر ایرانی از ۳۰ کشور تشکیل و در روستاهای محروم شهرستان شادگان خوزستان از ۲۶ اسفندماه سال گذشته فعالیت های آنها آغاز شده و تا سوم فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، اردوی سازندگی گروه بین المللی امام موسی صدر با حضور بیش از ۱۶۰ طلبه غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه قم از ۳۰ کشور تشکیل و طلاب غیر ایرانی ضمن خدمت به مردم محروم روستاهای شادگان با شیوه های برگزاری این اردوی سازندگی آشنا شده تا بتوانند با برگزاری این اردوها در کشور خود به رفع گوشه ای از محرومیت مردم کمک کنند.

گفتنی است، گروه جهادی امام موسی صدر به منظور ساخت مدارس، مساجد و خانه برای محرومان و فعالیت های فرهنگی تا فردا در شادگان حضور خواهند داشت.

همچنین، حضور این گروه جهادی که برای ششمین سال متوالی در شادگان صورت می گیرد با استقبال گرم مردم مواجه شده است.